Recenze (885)
Kill Bill 2 (2004)
Můžu jen chválit oba díly jsou super.Ani jsem se nemohla odtrhnout od televize jak to bylo napínavé a akční.Můžu jen doporučit.I náročný divák si příjde na své.
Kostka 0 (2004)
To se divím , že F.Barbarash natočil perfektní pokračování Kostky.Film obsahuje obzvláště brutální pasti a spoustu skvělých scén.Toto pokračování (prequel) se opravdu povedl.
Kriminálka New York (2004) (seriál)
I ten to třetí kriminální seriál stojí za podívání.Taktéž dobrý.
Obyčejní hrdinové (2004)
Film , který vás pořádně dojme a i někdy rozesměje.Herecký výkon všech herců je skvostný.Mohu doporučit.
Opičí agent (2004)
Film je spíše pohádka , která je určena především dětem.Dospělí se nejspíše budou u tohoto filmu trochu nudit.
Pánská jízda (2004)
Děsná hovadina ,která nestojí ani za komentář.Nechápu jak něco tak děsného mohli vydat na DVD.
Post Coitum (2004)
Co víc o tomto filmu říct jen snad , že je to pěkná "bejkovina".
Prokletí Salemu (2004) (TV film)
Je vynikající remake , původního filmu z roku 1979.Film je plný napínavých scén , s kterých občas tuhne krev v žilách.Škoda jen , že nevyšel s českým dabingem.
Předtucha (2004)
Tento horor mi připomíná v některých scénách - seriál Předčasná vydání.Děj ze začátku filmu je dobrý a napínavý , ale samotný závěr je trochu přehnaný.Námět na film však nebyl tak špatný.
Purpurové řeky 2: Andělé apokalypsy (2004)
Škoda , že ani tento druhý díl nezachránil J.Reno.Děj celého filmu je zamotaný až zmatený.Někdy by si opravdu měli druhé díly odpustit.