Recenze (885)
Ďábel nosí Pradu (2006)
Skvělí herecký výkon M. Steepové. Film poukazuje na dnešní ženy , které chtějí za každou cenu dosáhnout skvělé kariéry , ale neuvědomují si kolik krásných věcí tím ztrácí. Jinak je film průměrný , ale koukatelný.
Děsnej doják (2006)
Děsná hovadina ,která byla přeplácaná.Jediný co se mi líbilo byla přeměna hlavní hrdinky za okouzlující dámu.
Divočina (2006)
Velice to připomíná Madagaskar.Příjde mi to jako , když scénáristovi zadali slohovou práci o předělání animovaného filmu Madagaskar.Pro malé děti je to drsný příběh a dospělí to odradí.
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Super,super,super.Veverka opět nezklamala.Hlavně bylo dobré jak bojovala s piraňami.Mamutka ,která tvrdí ,že je vačice bylo dost ujeté.
Dobrý ročník (2006)
Odpočinkový film , který vás i hned v první minutě dostane a nebudete se moci od něj otrhnout.R.Crowe - skvělí herecký výkon.R. Scott zase předvedl , že je mistrovský režisér.
Dr. Dolittle 3 (2006)
Je pravda , že tento třetí díl je nejslabší , ale pro děti je to pěkná pohádka o zvířátkách na farmě.
Experti (2006)
Ne , ani tentokrát se bohužel nejedná o chytrou a vtipnou komedii o mladých a pro mladé.Tahle teenagerská komedie je prostě mizerná.
Fimfárum 2 (2006)
Ještě lepší než první díl.Je to pohádka pro dospělé.Příběhy jsou napínavější , drsnější a hlavně propracovanější.Skvěle jsme se u loutek bavili.Mohu doporučit.
Flynn Carsen 2: Návrat do dolů krále Šalamouna (2006) (TV film)
Toto pokračování je opravdová slabota.Čekala jsem daleko více akčních scén , fantazie a napětí.Souboj strýce a Flynna mi připomněl scénu z Hvězdných válek. Některé scény jsou vybrakované z jiných filmů.
Garfield 2 (2006)
Je to spíše komedie pro malé děti.Komedie je plná zvířátek , kteří brání svého Prince.Podobná komedie jako je Dr.Dolittle 3.