Oblíbené filmy (4)
Madisonské mosty (1995)
Tohle je nejkrásnější filmová láska jakou jsem kdy viděla. Při scéně v autě, kdy Francesca sáhne na kliku jsem doslova přestala dýchat. A přestože už jsem to viděla několikrát, pokaždý brečím. A navíc si pokaždé uvědomuju jak vzácná je láska a o čem je vlastně život. Jednoznačně moje srdcovka, kterou trapně vnucuju všem kolem sebe. :)
Dvě tváře lásky (1996)
Dá se láska vypočítat? A opravdu ze sebe ta chytrá okouzlující a vtipná Rose musela nakonec udělat takovou slepici? Zábavné, navzdory všem prvsočíslům romantické, i dojemné (scéna s fotografií).
Pleasantville: Městečko zázraků (1998)
Nechápu jak mi tenhle film mohl tak dlouho unikat. Asi jsem se zamilovala. Ne do Tobeyho, ale do filmu.
Notting Hill (1999)
Srdeční záležitost. Kouzelná Julia, snesitelný Hugh Grant a kouzelný Rhys Ifans, spousta romantiky a film, který mě vždycky dostane do pohody.