Oblíbení herci (10)
Najlepší a najgeniálnejší herec na svete, určite aspoň pre mňa.
Johnnyho som objavila cez moju najlepšiu kamarátku, ktorá si ho všimla, keď raz zapla televízor na STV 1. Práve tam boli Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej Perly :D Bolo to v roku 2006... a od vtedy ho obidve zbožňujeme :)
Momentálne najobľúbenejší film: Tajomné okno
Filmy, ktoré som zatiaľ s Johnnym videla (28 so far :)):
- Súkromný víkend (Privat Resort, 1985)
- Nožnicovoruký Edward (Edward Scissorhands, 1990)
- Benny & Joon (Benny & Joon, 1993)
- Arizonský sen (Arizona Dream, 1993)
- V poslednej chvíli (Nick of Time, 1995)
- Don Juan DeMarco (Don Juan DeMarco, 1995)
- Bojovník (The Brave, 1997; tiež réžia a scenár)
- Ospalá diera (Sleepy Hollow, 1999)
- Deviata brána (The Ninth Gate, 1999)
- Astronautova žena (The Astronaut´s Wife, 1999)
- Čokoláda (Chocolat, 2000)
- Muž, ktorý plakal (The Man, Who Cried, 2000)
- Kokaín (Blow, 2001)
- Vtedy v Mexiku (Once Upon a Time in Mexico, 2003)
- Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej perly (Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl, 2003)
- Tajomné okno (Secret Window, 2004)
- Hľadanie Krajiny-Nekrajiny (Finding Neverland, 2004)
- Charlie a továreň na čokoládu (Charlie and the Chocolate Factory, 2005)
- Mŕtva nevesta Tima Burtona (Corpse Bride, 2005)
- Piráti z Karibiku: Truhlica mŕtveho muža (Pirates of the Caribbean: Dead´s Man Chest, 2006)
- Pitáti z Karibiku: Na konci sveta (Pirates of the Caribbean: At World´s End, 2007)
- Sweeney Todd: Diabolský holič z Fleet Street (Sweeney Todd: The Demon Barber Of Fleet Street, 2007)
- Verejní nepriatelia (Public enemies, 2009)
- Imaginárium Dr. Parnassa (The Imaginarium of Doctor Parnassus, 2009)
- Alica v krajine zázrakov (Alice In Wonderland, 2010)
- Turista (The Tourist, 2010)
- Piráti z Karibiku 4: V neznámych vodách (Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides, 2011)
- Osamelý jazdec (The Lone Ranger, 2013)
P. S.: Do videných filmov nepočítam nadabované seriály alebo filmy, ktoré som videla.
Mattewa som objavila 21. 6. 2011 v seriáli Criminal Minds. ,,Matthew has fear of blood"
Filmy, ktoré som zatiaľ s Matthewom videla:
Najlepší výkon (dle mne): Joker in The Dark Knight
Filmy, ktoré som zatiaľ s Heathom videla (bohužiaľ ich je len 8), čo ma mrzí, ale ja to dobehnem :) :
- 10 vecí, ktoré na tebe nenávidím (10 Things I Hate About You, 1999)
- Príbeh o rytierovi (A Knight´s Tale, 2001)
- V mene cti (The Four Feathers, 2002)
- Kellyho gang (Ned Kelly, 2003)
- Skrotená hora (Brokeback Mountain, 2005)
- Kliatba bratov Grimmovcov (The Brothers Grimm, 2005)
- Temný rytier (The Dark Knight, 2008)
- Imaginárium Dr. Parnassa (The Imaginarium of Doctor Parnassus, 2009)
Momentálne najobľúbenejší film: Temný rytier
Filmy, ktoré som zatiaľ s Hughom videla:
- X-Men (X-Men, 2000)
- Kate a Leopold (Kate & Leopold, 2001)
- X-Men 2 (X-Men 2, 2003)
- Van Helsing (Van Helsing, 2004 - filmy o upíroch, alebo s upírmi si vždy rada pozriem)
- X-Men: Posledný vzdor (X-Men: The Last Stand, 2006)
- Dokonalý trik (The Prestige, 2006 - k tomuto filmu treba dodať iba jediné: dokonalejší film som v živote nevidela. Johnny, nič v zlom, predsa teba a Matthewa mám najradšej, to je predsa jasné :D)
- Austrália (Australia, 2008)
- X-Men Origins: Wolverine (X-Men Origins: Wolverine, 2009)
- X-Men: Prvá trieda (X-Men: First Class, 2011)
- X:Men: Budúca minulosť (X-Men: Days of Future Past, 2014)
Momentálne najobľúbenejší film (u Hugha sú 3):
Dokonalý trik, X-Men: Prvá trieda (aj keď tu bol len jeden záber na Hugha) a X-Men: Budúca minulosť
P. S.: Do videných filmov nepočítam nadabované seriály alebo filmy, ktoré som videla.
Robert Downey Jr.
Nejlepší filmy:
Avengers: Infinity War (2018)
Avengers: Endgame (2019)
Oppenheimer (2023)
Leonardo DiCaprio
Nejlepší filmy:
Počátek (2010)
Nespoutaný Django (2012)
Prokletý ostrov (2010)
Momentálne môj veľmi obľúbený herec, ktorého milujem najmä z filmu "Můj soused zabiják"; no, tam je fakt geniálny, a v dvojke obzvlášť :) tie dva filmy by som mohla pozerať znovu a znovu, to teda hej (ale hlavne s českým dabingom, lebo ten slovenský je naozaj debilný!)
Niekedy si už konečne chcem pozrieť Smrtonosné pasce, som zvedavá na jeho výkon v tomto filme, tak sa už tešííím :)
Talentovaný herec, ktorý ma vie vždy prekvapiť svojim hereckým výkonom :)
Ewan McGregor
Nejlepší filmy:
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Trainspotting (1996)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Brad Pitt
Nejlepší filmy:
Sedm (1995)
Klub rváčů (1999)
Podfu(c)k (2000)