Oblíbené filmy (10)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Těžko hledám slova která bych napsal. Pro mě ten nejlepší film, je naprosto geniální sledovat každou vteřinu a ani na chvíli nepřestávat žasnout co Tarantino dokázal, tohle je jeho koruna.
Temný rytíř (2008)
Tomuto filmu dávám pomyslnou šestou hvězdu, protože toto je dokonalost sama. Režie i scénář brilantní, promyšleno do posledního detailu a netřeba dodávat herecké výkony neskutečné. Heath Ledger to svým ztvárněním Jokera posouvá na úplnou špici.
Forrest Gump (1994)
Forrest Gump je legenda sama o sobě, těžko cokoli psát, zná to téměř každý a všichni ho milujeme.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Forman ukázal hollywoodu jak se mají točit filmy. Bravo Miloši
Kmotr (1972)
Netřeba ani cokoli psát, prostě KMOTR. Kdo viděl ví a kdo neviděl tak by to měl rychle napravit Kmotr to je základ.
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Film který můžeme označit jako Umělecké dílo. Celá trilogie je filmový poklad a je i nejlepší ze všech. Bylo jen dobře že Lucas přenechal režii tohoto i závěrečného dílu jiným, pořád si říkám jak by dopadla ta nová trilogie kdyby hlavně první a asi i druhý díl natočil někdo jiný protože bohužel jen Pomsta Sithů se přiblížila těmto původním dílům, no jsem zvědav na nové díly toto se už nepovede ale držím palce.