Poslední recenze (125)
Jack Reacher (2022) (seriál)
Velký chlap, ještě větší srdce. Mělo to svoje kouzlo, ne v tématu, ale v působení postav na diváka. Obsazení sedlo jako poklička na hrnec.
Flash (2023)
Je to takový rozdvojený film. Na půl vtipný a na půl trapný, na půl napínavý a na půl únavný. Má to nápad a část snímku je rozhodně áčko, ale z druhé poloviny je to vymaštěné béčko. Rozhodně neurazí, ale taky nenadchne. Doufám že příště to bude lepší. Super baba byla skvělá.
Přátelé (1994) (seriál)
Už po mnoho desítek let seriál sledují,nebo poslouchám každý den. Pouštím si to jenom jako poslech, nebo to sledují jen tak k pobavení. Od prvního dílu k poslednímu. Je to jeden z mála snímků co nejenom pro mě, ale i pro milióny lidí zůstane na vždy nesmrtelným.