Recenze (936)
Spolu (2022)
Velmi dobrý film, výborný Štěpán Kozub.
Víly z Inisherinu (2022)
.... "A pokud se nezabili, žijí na venkově dodnes".....
Kurz manželské touhy (2021)
Příjemný film, nejvíce herecky zaujala Ivana Uhlířová jako autistická žena.
Šarlatové písmeno (1995)
"Jak jsou si blízko láska a nenávist." "Kdo má právo říci, co je to v očích božích hřích?"
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Pozor na předávkování testosteronem 😉😅🤔
Do hlubiny (2005)
Není to bůhvíjaký film a scénář, ale jako příjemná oddychovka, na kterou se krásně dívá také díky Albě a Walkerovi, dobře poslouží. Hodnotu vidím především v krásném natočení podmořského světa a technice hledání pokladu a nechybí ani napětí.
Osm hor (2022)
Čekala jsem mnohem více, za mě hodně nadhodnocený. Filmu jsem nevěřila a nedotkl se mě. Nezanechal žádné emoce ani extra dojem. Souhlasím s komentářem POMO.
Na divoké vlně (2012)
Za mě nadhodnocený film, moc se mě nedotkl. Mnohem kvalitnější, lepší, důvěryhodnější a dojemnější se stejnou tématikou je film Surfařka.
Stud (1967)
Jo jo, to ještě byly filmy, které měly smysl, hloubku, úroveň a pravdu. Mám ráda trezorové filmy, nikdy nejsou šlápnutím vedle. Velmi chytrý film, který stojí za zamyšlení a je podstatou platný v kterékoliv době. "Přece se nikdo nebude šťourat v tom, že sovětskej mák nevzešel." 😅 "Kde jsou ty čistý lidi?" "Proč ty lidi tak strašně mlčeli? Styděli se." "Někdy udělá člověk pro věc víc, když včas odejde."
50x a stále poprvé (2004)
Sandler hraje a chová se jako dement a nechutně přehrává. Casanovu mu vůbec nevěřím. Na víc jak 3* to nemá ani náhodou. První půlka hodně slabá, druhá o dost lepší.