Recenze (27)
3 Idiots (2009)
...3 hodiny filmového skvostu?..zapomeňte na Tolkiena, film se dělá jinak!..divácký prožitek a kvalitní řemeslná práce ...3Idiots (2009).
Transformers (2007)
...přesně takto nějak jsem si to představoval, když jsem si v 10letech hrál s modely a autíčky transformers.
Casino Royale (2006)
...ačkoli nejsem žádným skalním fandou filmů této série, rád se na ně podívám, jako na klasiku. toto poslední pokračování ve mě osobně zanechalo ovšem více zklamání a nenaplněných očekávání - snad první díl agenta 007 u kterého jsem se čistě a jednoduše nudil (pominuli úvodní honičku "po svých" což byla velice výtána změna oproti tradičním auto honičkám)
Faunův labyrint (2006)
...průběh celého filmu byl velice pozvolný a řekl bych tak pěkně hoden na tři hvězdičky...závěr ovšem celému ději i atmosféře a celkovému dojmu zanechaném v divákovi rázem vyhoupla hodnocení o stupeň výše...osobně hodnotím tento film jako dlouhý klid před velkou bouří dojmů v samém závěru.
Vzpomínky (2006)
...nebýt dobře podaných hereckých výkonů ( Washington, Patton), nezbylo by z filmu více než jen neurčitý dojem, že "tohle člověk už někde viděl" a to nemám nyní na mysli jev Deja Vu z názvu filmu.
Batman začíná (2005)
...tento díl série rozhodně považuji za nejzdařilejší
Letec (2004)
...dal bych 3 a 1/2 * ...fajn film, jen prvni cast byla prilis zdlouhava, coz vrhlo docela nepekne svetlo i na pulku druhou, sice nepravem, ale preci...3h jsou trosku dlouho i na dobry film
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
...tohle člověk musí mít v krvi, osobitá záležitost pro ty, kteří neradi deštníky...
Terminál (2004)
...pomineme-li nezbytny zpusob zakonceni, jedna se o vynikajici komedii oplyvajici napaditym humorem, kteremu se da opravdu s chuti zasmat a pobavit se
Loupež po italsku (2003)
...vynikajici podivana s dobre umistenou akci dle meho gusta...a kdyby preci jen nic jineho, tak jak bylo psano "..jde o nejdelsi reklamu na automobil v historii..." -miluji mini =)