Recenze (416)
Ve vysoké trávě (2019)
Jen bez ladu a skladu poházené scény zkompletované do jednoho filmu. V první třetině filmu jsem byl ještě celkem napjatý, co bude, ale pak se to očekávání střetlo s realitou a já pochopil, že tento kus nemá hororovému fandovi co nabídnout.
Noc oživlých protinožců (2014)
Je to trochu oživeno tím, že je to z Austrálie, ale to je tak všechno. Průměrní zombíci, průměrní zabijáci zombíků, dialogy až podprůměrné, akce minimum. 40%
Tohle je Sparta! (2008)
Jo, je to nebetyčná kravina, ale mě přijde dost směšná a to by komedie, natož parodie být měla.
Valkýra (2008)
Valkýra je vynikající film. Nic víc se k tomu říct nedá.
Skřivánci na niti (1969)
"Tohle je saxofonista, který je tu proto, že jsme saxofon zrušili jako buržoazní nástroj." Na jednu stranu jsem rád, že jsem v téhle době nemusel existovat, na stranu druhou bych to chtěl zakusit, abych mohl mít plně zasvěcený pohled na věc a na rozdíly mezi tehdejší a dnešní dobou. Film ukazuje kapitalistickou zhýralost a "napravené" kapitalisty dává na odiv. Není divu, že byl film trezorový, tohle by neschválili snad ani, kdyby byli plně pod parou... 80%
Turbotarantule: Láva poraženým (2015) (TV film)
To snad ani není možný, co se dneska dá natočit... Příšerné herecké výkony, příšerná grafika, no prostě mi tu připadá příšerné úplně všechno. Jako snaha Steva Guttenberga najít syna je hlavní téma tohohle děsného filmu... asi už nevím co víc dodat. 0%
Osvícení (1980)
Řekl bych - naprosto průměrný thriller, který ničím nevybočuje z řady. Postavy jsou zkoumány do hloubky, to je ale asi tak všechno. 60%
Obvyklí podezřelí (1995)
Je to dobrá kriminálka s pekelně dobrou atmosférou, plná legend o Sozem, které budují solidní napětí.
L. A. - Přísně tajné (1997)
Nezáživné, nezajímavé, nepoutavé. Ani jsem to nedokoukal. 30%
Plivu na váš hrob 2 (2013)
Je to opravdu celkem zbytečný film, jelikož v rovině příběhu nepřichází s ničím novým, vše už bylo v prvním díle. Ale jde o to, že pro sadisty je to docela dobrý zážitek, i když vše není úplně vynikající.