Recenze (6)
Black Space (2020) (seriál)
Taká Izraelská verzia "13th reasons why", ale o niečo drsnejšia a kvalitnejšia. Hlavným hrdinom nie je študent, ale policajt vyšetrujúci zločin na jednej na prvý pohľad bezproblémovej strednej škole.
Kód Enigmy (2014)
Od začiatku ma film vtiahol do deja. Postupne dej "prihorieval", takže na konci filmu som si nebol istý či hlavnou témou filmu bolo prelomenie neprelomiteľného kódu zo strany geniálneho matematika alebo problém homofóbie vo Veľkej Británii v polke minulého storočia. Maximálne som si užíval dialógy medzi Bendictom a Charlesom - čo dodať, sú to páni herci. V globále považujem tento film za výborný, takže dávam plný počet hviezdičiek.
Železná srdce (2014)
3/4 filmu bola kvalitne spracovaná. Naturálne spracované hrôzy vojny, súboj s Tigrom,...proste paráda. Pokazil to ale záver ktorý mi pripadal ako scéna z ruských (sovietskych) bojových filmov, kde sa pár "tavarišov" postavilo proti nemeckej presile a rozhodla sa radšej zomrieť za ...nič... ako by ustúpili.
Želvy Ninja (2014)
Jednu hviezdičku dávam z nostalgie, keďže na nindža korytnačkách som ako dieťa vyrastal. Druhu hviezdičku dávam za Ounílovej zadok. Inak to bola slabota, dej predvídateľný. Ľutujem, že som na to bol v kine.
Transcendence (2014)
Myšlienka filmu dobrá, ale niečo tomu chýbalo
Pompeje (2014)
Ak si odmyslíme tu katastrofu, tak tu máme Scottovho Gladiátora v lokálnom prevedení (ani zďaleka sa Gladiátorovi nevyrovná) - čiže nič nové na svete. Záver nám ukáže, že snaha pomstiť sa alebo zachrániť milovaného človeka - kľúčové témy filmy, sú úplne zbytočnosti, pretože bez ohľadu na to, či sa o hl. hrdinovi podarí alebo nie,... jednu hviezdičku dávam za výkon sopky, ktorá svojim výkonom zatienila všetkých hercov :-)