Recenze (1 170)
Minulé životy (2023)
He is not Korean American, he is more like...Korean Korean. Za mě nejlepší film letošního ročníku, ale neřikam, že je to fakt pecka, co musí sednout každýmu. Je to taková zvláštní subtilní poloromance o nenaplněnym vztahu, porozumění a souznění. A to dokonce všemi směry v tomhle zvláštnim trojúhelníku. Kromě dobrýho tématu divák navíc dostane áčkovou produkci, výpravu a hudbu. Což je u šikmookejch filmů na KVIFF v podstatě pravidlem, i když se jedná o debut. Asi se korejská FAMU zaměřuje víc na řemeslo (než třeba aktivismus). #in-yun #kviff57 (90%)
Matrix Resurrections (2021)
Jediná translesbí pseudosofistikovaná hipsta frappuccino woke sračička poslední doby, kterou uznávam. Přesně vim, co vám na tom vadilo - já to tentokrát strávil. Bavilo mě, jak nelineárně a zábavně bokem navázali, bavilo mě, jak jsem dlouho nevěděl, na čem jsem, bavilo mě, že nepopřeli nic z předchozího, bavil mě soundtrack. Bavil mě Keanu Reeves, takhle moc jsem s nim doteď neztotožnil. Nebavila mě akce, ta stála za vyližprdel. Celkově je to tak na 4 hvězdy, ale když vidim, jak je to tu ztrhaný, tak jednu přihazuju. (85%)
Chicagský tribunál (2020)
Stát na vrcholu svoji arogance a neohroženosti. To bys proti němu fandil i bandě zhulenejch eskymáků...nebo hipíků. Cenim, že se takový filmy začaly točit...i když trochu jednostranně, ale ta pravda tu zas tak složitá a víceúhlová nebyla (nemyslim válku ve Vietnamu, ale mlácení dětí). (85%)
I dva jsou rodina (2016)
Nějak přestávam bejt vůči těmhle citovejm vydíračkám imunní. Za mě #doják2021 (90%)
Chlapectví (2014)
Hodně dobrej projekt ("víš, tohle mi spíš přijde jako projekt, než film" #gíkovskýkecy). Už jen to sestřihat musel bejt mazec. Ten příběh, focus na detail, je to fakt #citlivěpodaný, skvělý momenty. Strašně autentický. Pointa. #riskantnisazkanajistotu (90%)
Veselé příhody z natáčení (1988) (pořad)
Esence toho, co tihle dva spolu dělali nejlíp. Parádička. (90%)
Gentlemani (2019)
Kdysi jsem nad Guyem Ritchiem definitivně zlomil hůl. No sypu si popel na hlavu zle. Tohle mělo zase tu jeho akci, spád, zvraty, koule a styl. Akorát to bylo navíc navoněný hipsteřinou dnešní doby, to dřív nebejvalo (to za nás...). Ale tak co. (90%)
Méďa (2012)
Za mě jeden z top filmů, co jsem loni viděl. Vůbec bych netipoval, že Family Guy ve filmu bude tak dobře fungovat. Mně se hrozně líbilo, jak ty fóry nechal často vyznít hrozně do prázdna (ale chápu, že to samý někdo považuje za trapnou nudu). Miluju jak Seth celýmu světu pořád cpe svoje vzpomínky na různý pořady/fenomény z mládí, který považuje za kultovní a většina lidí je ani nezná. So balls. (90%)
Parazit (2019)
Tentokrát mně tyhle #žánrovýkotrmelce sedly. Je to chytrý. Je to silný. (90%)
Hon (2012)
Tohle je jedna z věcí, co mě v životě nejvíc děsí. Když se semkne lid... #hnus (90%)