Recenze (1 170)
23 (2007)
Mysteriózní napínák a Jim Carrey. Obě 2 ingredience můžu skoro kdykoli. Konspirace kolem 23 jsou možná hloupoučký, tenhle film nikoli. Plus od prvních minut mě uhranula ta kamera a přísaham, že jsem nevěděl, že za ní stojí Matthew Libatique. Je to machr. (75%)
Jump street 21 (2012)
Jonah Hill mluví o šukání a o hovnech. Na to už je samostatnej žánr, ne? Když si ptákovina nehraje na víc, než ptákovinu, tak ji mužu i mít rád =) (75%)
Čarodějnice (2015)
Kromě toho konce to stálo za vyližprdel. Dost jsem trpěl. Nějak jsem se do tý debility nedokázal správně vcítit. (40%)
Horolezci (1973) (TV film)
Nedávno to dávali někdy dopo v TV, tak jsem kvůli tomu přišel pozdě do práce. Chlapi byli chlapi. A to technický zpracování! (80%)
Zlo s lidskou tváří (2019)
Nedovedu si představit, že by toho byl schopnej, takovej sympatickej mladík, vždycky hezky pozdravil, usmíval se, pomohl mi s nákupem...AHA!...Jinak mi teda přijde dost hrozný, že holka, která si ani po 10 nebo kolika letech, co ten týpek už byl za katrem, nebyla jistá jeho vinou, neměla problém ho hned na začátku z fleku udat fízlům. Sotva zahlídla jeho podobiznu v TV. I když v tý době neměla ještě žádný pochybnosti z jeho chování. Miluju tě lásko, ale pro jistotu na tebe pošlu čepičáře. (65%)
Spása (2014)
Snažili se ho zabít. Místo toho znásilnili a zabili ženu, kterou miloval. A taky syna pokud se pamatuju dobře. Obviněn z vraždy projíždí před zeleným plátnem. Sám, proti všem. Psanec, který loví srdce Evy Green. Mads Mikkelsen. (65%)
Dřív než půjdu spát (2014)
Herecký cvičení. Kidman i Firth mají za jedna, Strong jedna s tečkou. Je ale trochu nefér, že postavy v určitých fázích filmu řikají věci jen pro diváka (aby ho zmátli), ale jako lidi v tý situaci by přece...no víte co myslim. (65%)
První člověk (2018)
Ryan Geysling je za mě určitě jeden z nejotravnějších hereckých áček poslední dekády. Škoda, že většinou hraje v dobrejch filmech. Mně vyhovuje, že někdo natočil dobývání vesmíru tak jakoby míň Apollo třináctskovsky. (80%)
Gangster Ka: Afričan (2015)
Gangster Ka (2015)
Afričan nebo ne, je to jeden film, napíšu k tomu tedy jen 1 komentář. Nemá to buhvíjaký řemeslný zpracování, postavu vypravěče musíte spíš přetrpět a nijak zvlášť hezky "filmově" to nevypráví. To jsem ani nečekal. Co jsem čekal a trochu mě zamrzelo, že těm samotnejm "kšeftům" se autoři nevěnovali víc do hloubky. Jako takovej rychlej přehled jeho života to ale asi funguje. A teď už jen doufat, že ho JAR nikdy nevydá a o tam navždycky shnije. (65%)