Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Akční
  • Krátkometrážní
  • Krimi

Recenze (1 170)

plakát

MOST! (2019) (seriál) 

"Ále nic, má jenom skinheadský období. Tim si musí projít každej chlap."

plakát

Sviňák (2013) 

Já jsem si od jejího prvního záběru hned řikal, že je to vlastně docela ošklivka =). Úvod stylem Madonnina poskoka, jen takový trochu hrubší, spád vydrží, pak se trochu přitemní. A James McAvoy to drží dost slušně. Já mam pro tyhle breakdown přiběhy slabost. (85%)

plakát

Kon-Tiki (2012) 

Když jsem narazil na tohle téma, instantně jsem se pro něj nadchnul a tenhle film moje očekávání naprosto nenaplnil. Čekal jsem sice trochu patos, ale taky že se to vezme trochu prakticky. Že si skrz to prožiju kvanto situací, kterym asi tak čelíš, když si x týdnů jentak driftuješ po moři. Že se dozvim, s čim se potýkáš a jak na to šalamounsky vyzraješ. Nebo že dostanou aspoň pořádnou ponorku. Místo toho se tam pořád naparuje tahle norská náhražka Ryana Goslinga (btw s protivností skutečnýho R.G. si ničim nezadá) a mentoruje ostatní, že tý jejich věci musí víc důvěřovat. Závěrečnej rádoby plán jak přehupnout atolovou hradbu je pak zřejme pokusem o to trumfnout na wtf měřítku scénu, kdy týpek uloví žraloka metodou "skoč do vody a vytáhni zřaloka holýma rukama". Za ty hezký scenérie 1 hvězdu přihazuju. (60%)

plakát

Kamarád do deště II - Příběh z Brooklynu (1992) 

Klidně mě ukamenujte, ale mě dvojka přijde úplně normálně srovnatelná s jedničkou. Možná to považuju dokonce za o chlup lepší film - má to aspoň takovej normálnější scénář, kterej neni jen o tom, kde zase ty dva troubové nechali ležet nějakou hromadu peněz. Příběh ani dialogy nejsou žádný exemplární odpady a veliký plus je pro mě prostě samotnej fakt, že se to odehrává v Praze na počátku devadesátek v takovym správně amatérsko-veksláckym prostředí. To je mi blízký. (65%)

plakát

Jméno (2012) 

Existujou užvaněný konverzačky a pak existuje tohle. Vydržel jsem asi 20 minut a celejch 1200 sekund z toho jsem nezvednul oči z titulků. Tohle už je moc, sorry. Možná kdybych uměl líp francouzsky, ale takhle to bylo pro mě už za hranou formy "film". Pokud mam koukat 2 hodiny na gauč, kde je 1 ženská a 3 týpci, tak se tam musí o dost míň mluvit (*odkašlání*). (radši nehodnotim)

plakát

Heroin (1970) 

Z dnešního pohledu už celkem naivní poklona starejm dobrejm časům. Protivnej starej dědek Jean Gabin (chci bejt jako on) tu zosobňuje poctivost starý doby, kdy si lidi řešili problémy sami a hlavně bylo třeba předat grunt synovi (nebo vnukovi, w/e). Tldr najde u vnuka herák za desítky milionů, vysype ho do vody a pak odkrágluje postupně všechny zlotřilce, který po něm jdou a 1) přejedou mu kuře, 2) zapálí stodolu, 3) porazí pár krav, 4) znásilní vnučku (takže skore vlastně slušný). Celý to ale dává asi takovej smysl, jako výraz právě znásilněný vnučky, která vypadá spíš, že by si zrovna ještě zašukala. Nakonec se ukáže, že jablko přece jenom nepadlo daleko od rodinnýho statku a všechno je sluníčkový. Je to dobrej film. (70%)

plakát

Sedm psychopatů (2012) 

Nemam rád, když je půlka scénáře o tom, že někdo jakoby píše scénář, takže JAKOBY píše scénář ve filmu k tomu filmu, na kterej se zrovna dívam. Not amused. Některý solitérní příběhy dobrý, bohužel tenhle koncept to zadupává. Herecky našlapaný, za zmínku stojí třeba moje od-quanrum-of-solace-oblíbená herečka Olga Kurvylenko. Jinak samozřejmě Woody, nebo míň samozřejmě, ale taky, Colin. (60%)

plakát

Jack staví dům (2018) 

Lars von Trier - modla všech dnešních coffee/hipsto/art/moviegeek fašistů :). Přijde mi blbý navážet se přímo do něj, jeho jiný filmy považuju za přinejmenšim docela průměrný (ha!) a zrovna proti němu nic nemam, ale to on sám se tady s tim filmem hrozně ztotožnil. Je to jako jít do špatnýho (ale hodně sebevědomýho) muzea moderního umění. Je sám sebe strašně plnej - předhodí nepravděpodobný morální dilema (nebo rádoby senzační souvislost) a nabídne šokující rozuzlení™ (to jsem od něj čekal). Pak přizná, že tě do toho vmanipuloval (to by se ještě dalo čekat) a začne se omlouvat a nekonečně vysvětlovat (to jsem nečekal). Bohužel to dělá pomocí extrémně otravnýho dialogu, kterej je vlastně monolog. No a tuhle řídkou hovnovou polivku vaří tak 2/3 stopáže. (Černo)humorných scén nebo napětí se člověku dostane jen pomálu. Ucházející závěr už nemá šanci to zachránit. PS: Nevim, jestli by pomohlo, kdybych to viděl v míň debilnim kině, než je malej (péro)sál ve Světozoru. Asi ne. (50%)

plakát

Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017) 

Já to věděl prostě - věděl jsem celou dobu, že Sam Rockwell je takovej ukázkovej pičus proto, aby na konci obrátil a divák byl úplně woow. Ne prostě, takový lidi nezmění celou svoji životní filosofii po přečtení jednoho emailu. Omg, škoda. Bavilo mě to kočkování, těšil jsem se na civilní rozuzlení. PS: Nevim, jaký jsou obvyklý ceny čehokoliv někde v hornim dolnim Ebbingu, ale 100k za měsíční nájem billboardu u nějaký zavšivený okresky mi přijde dost scifi. (65%)

plakát

Pravidla moštárny (1999) 

Princové z Mainu i s králema Nový anglie tady jedou slušnou ždímačku. Tu hlášku znam už asi 150 let, ale film jsem viděl až teď. Zajímavý je, že ten citlivý/dojemný Tobey tady hraje vlastně takovýho docela hajzlíka. Otočí se zády k člověku, co ho celej život vychovával, vzal ho pod svý křídla a snažil se mu všechno předat a když pak starej děda umírá, Tobey za nim nehodlá přiject, protože zrovna někde za kopcem češe jabka :). Not bad, ale potenciál rozpuštěnej ve slzách, pardon. (60%)