Recenze (1 170)
Na plovárně (1998) (pořad)
Vždy příjemný Marek Eben :D. Trochu autory pořadu podezřívám, že Markovy vždy usměvavé obličeje, kterými reaguje na cokoliv, co jeho hosté vyprávějí, předtočili za jedno odpoledne a pak je tam náhodně prostřihávají. (70%)
Dawsonův svět (1998) (seriál)
"Už u tebe nemohu přespávat Dawsone, stárneme, rostou nám chlupy tam kde nám dřív nic nerostlo. " Jojo, tak tahle věta Katie Holmes je pro mě legendární stejně jako celý seriál. Nejslavnější highschool seriál z éry seriálů, kde patnáctiletý hráli pětadvacetiletí. Na tenhle jediný jsem ale pořádně koukal. Určitě jsem se z toho naučil spoustu mouder z kategorie "dospívání", takže jasný 3 hvězdy. (60%)
Sněženky a machři (1982)
Škoda, že to má ambice moralizovat =/. Jinak je to i docela uvěřitelná sranda. (75%)
Kluci to taky chtěj... a pořád! (2002)
Mám pocit, že na tuhle zhovadilost jsme šli se spolužákami a spolužačkami do kina. Jakože bude fakt super jít na komedii plnou sexu. Trapností jsem se propadal už tehdy. Míra sexuálního vzrušení byla asi stejná, jako když jsem sledoval Kolotoč s Pavlem Poulíčkem. Jestli jsem si to splet s Holky to chtěj taky 2 a omylem tady sepsouvám toto tak tyvole sory. Pět procent proto, že ještě pořád existuje film Panic je nanic. (5%)
Holky to chtěj taky (2001)
Rozdíl oproti americkým verzím: ošklivý holky, větší dávka trapnosti. Jedna hvězda za přecejenom jednu hezkou holku (aspoň tehdy se mi tam nějaká líbila a ta šeredná blondýna to rozhodně nebyla). (30%)
Panic je nanic (2006)
Zlo. Nesnesitelná trapnost. Viz. komentář kOCOUR. (0%)
Prci, prci, prcičky (1999)
Je to poctivej film. Prcičky byly první, přinesly novou éru teen zábavy (která byla následně různejma sračkama podojena až hanba) a v určitym věku to byl dokonce film nejlepší. Omg jakej jinej film zavedl uplně novou kategorii na redtube? I rest my case. Vždycky mě to pobaví! #milf #mcbp #s-dabingem-i-bez-něj (80%)
Good bye, Lenin! (2003)
Komedie, vůbec. Drama, vůbec. Nebylo to o ničem, přitom se dá říct, že se to odehrává v zajímavém prostředí, v zajímavé době. Zradu jsem cítil od úplného začátku (začínalo to jakýmsi předvolebním spotem ODS, který nešel přeskočit). P.S. Ano, vím, že předvolební spot ODS není součástí filmu, nejsem retard. (40%)
Vodní svět (1995)
Jako dítě jsem z toho byl unešenej - ta představa hrdiny, kterej je takovou vodní variantou Reno Odpadlíka Rainese, mi hrozně imponovala. Škoda, že jsem si dojem zkazil tim, že jsem se na to podíval po asi 15 letech znova. (65%)
Top Gear (1978) (pořad)
V rámci žánru asi dobrý, u pár dílů jsem posvačil. Kde jinde uvidíš závodit chlápka s jetpackem a pojízdnou maringotku? (65%)