Recenze (4)
Atlas mraků (2012)
EVERYTHING IS CONNECTED. Bezprostředně po odchodu ze sálu jsem byl zklamaný. Čekal jsem na epický konec s nějakým geniálním nápadem, který ale nepřišel. Jak se mi film ale rozležel v hlavě, uvědomil jsem si, že film byl epický a geniální po celou dobu a konec už nemohl přinést o moc víc. Pokud chcete, můžete ve filmu objevit neuvěřitelné množství maličkostí, které dál a dál nenuceně propojují jednotlivé příběhy. Skvělé kostýmy, skvělý střih, skvělá režie, běžím do knihkupectví pro knížku a těším se na druhé, třetí a čtvrté shlédnutí filmu.
Micimutr (2011)
Nebýt Dyka a Bartošky, dávám odpad.
Kovbojové a vetřelci (2011)
"Všichni zemřeme." "Jak to myslíš?" Od hereckého spojení Craig - Harrison jsem si sliboval hodně. A co jsem dostal? Nezajímavý příběh, debilní dialogy, nudné postavy, finále bez špetky napětí... Možná změním hodnocení jestli někdy najdu odvahu podívat se na film znovu v originále (o čemž pochybuju), ale film s takhle hloupoučkým scénářem jsem dlouho neviděl.
Králova řeč (2010)
Taková pecka to zase nebyla, spíš taková milá, dobře natočená oddychovka. Po Oscarovi za nejlepší film a 88% jsem měl asi příliš velké očekávání. Firth byl samozřejmě úžasný, Rush mu zdatně sekundoval.