Poslední recenze (105)
Hořící keř (2013) (TV film)
Pro mě asi nejlepší film z české (československé) minulosti, jaký jsem kdy viděla. Jedná se opravdu o kvalitně natočený snímek, co je ale pro mě to nejdůležitější, tento film je nesmírně potřebný. Měli by se na něj podívat všichni, co tvrdí, že tehdy "bylo líp". Deprese a zoufalá beznaděj čiší z každé minuty filmu a vy si už po chvíli začnete uvědomovat, že režim, který toto dokázal už ze své podstaty nemůže být dobrý.
Lásky čas (2013)
Jedním slovem úžasné! S takto dobrým pocitem jsem už z kina dlouho neodcházela. Originální nápad, skvělý humor, perfektní herecké výkony (oba hlavní protagonisté jsou až neuvěřitelně sympatičtí). Richard Curtis dokazuje, že romantické komedie opravdu umí. Navíc vás filmem provede skvělá hudba, kterou si budete chtít hned pustit znovu. Jsem nadšená!
České století (2013) (seriál)
Ano, uvědomuji si, že čistě z filmařského hlediska České století na 5 hvězdiček nedosahuje, seriál obsahuje chyby a nedokonalosti. Co je ale dle mého nejpodstatnější: Je to počin neuvěřitelně záslužný a v současné společnosti opravdu potřebný. Lidé se dozví věci, které by jinak nevěděli, uvědomí si, že to, jak žijeme dnes není samozřejmostí, že za tím stálo mnoho námahy a odvahy....prozatím považuji za nejlepší třetí díl Kulka pro Heydricha, kde exceloval Ivan Trojan, jeho scény byly mrazivé a až děsivě uvěřitelné.