Recenze (22)
Duna (2021)
Esteticky a řemeslně je to paráda, ale je to bez emocí a jakékoliv větší filozofické hloubky. Od filmu většinou čekám něco víc.
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
Příjemná spíše investigativní žurnalistika, než detektivka, občas bych to nazval krimi telenovelou. Krásné lokace a skvělé anglické prostředí.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Vykrádačka Star Wars, Avatara a dokonce Harryho Pottera, navíc příběhově naprostá slátanina. Technicky krásné, akce jsou ale nepřehledné. Naprosto žádná práce s postavami, takže nechápu, jak chce Snyder na tomto stavět celé univerzum.
Těla (2023) (seriál)
Velmi povedená krátká série, skvělé kulisy, kostýmy a postavy, miluju starý Londýn a tady jsem se nabažil dokonce jeho dvou verzí, z roku 1890 a 1941, pecka. Jakmile se to ale překlopí do dalšího seriálu o cestování časem, začne z toho být trochu nuda a jako vždy změna časové smyčky pak postrádá logiku.
Brocast (2018) (pořad)
Už se tam nějak točí stále ti stejní hosté a začíná z toho být jen kamarádský pokec s lidma stejného názoru.
Vědma - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Tohle ani nejde nazvat fantasy. Na to, jaký Nova ročně generuje zisk, by mohla být odvážnější a začít konečně dělat pořádnou produkci, ne 150. variantu trapných seriálů ala Ordinace štěstí, tentokrát pro změnu s vizuálními triky z 90. let.
Jan Žižka (2022)
Zpracování fajn, oceňuji skvělé lokace, to muselo potěšit každého, některé záběry by klidně mohl použít Czech Tourism. Čekal jsem ale příběh, který by zahrnul delší časově období, ne jen pár dní. Třeba se dočkáme pokračování.
Matilda Roalda Dahla: Muzikál (2022)
Naprosto skvělý muzikál s úžasnými pěveckými a tanečními výkony velmi mladých herců a tanečníků. Klobouk dolů.
Ničemové (2015) (seriál)
Amazon Originals? Totalni kopie britske verze z roku 2011, ktera je v mnohem lepsi. Americane do toho proste nasypali vic penez, vyrobili libivejsi kabat, hezci lokace, ale neprinesli vubec nic noveho.
Tři bratři (2014)
Jedna hvězda za skvělé záběry lesů a zvířat!