Recenze (393)
Hledá se Dory (2016)
Slabší odvar jednotky. Zopár slušných vtipov a ležérne tempo. ║CINEMAX Poprad║
Krotitelé duchů (2016)
Haha, veď ono to nebolo zas až tak zlé! ║Cinema City Flora IMAX 3D Praha║
Lucifer (2016) (seriál)
PILOT
Očista: Volební rok (2016)
Prvý diel tejto série bol premňa veľmi zaujimavý a ojedinelý kúsok v žánri, ktorý som si patrične užil. Druhý diel moje pocity zvládol dokonca aj prekonať a na tento tretí som sa preto právom tešil. Dostalo sa mi nudnej zlátaniny, z ktorej akosi vypršalo všetko čaro predchádzajúcich dielov. Premňa obrovský krok vedľa a nekončiaca sa nuda, prekrývaná občasnými zábleskami nádeje. ║Kino Centrum Michalovce║
Podfukáři 2 (2016)
Jednotka bola fajn, dvojka je tiež fajn - neurazí, nenadchne. ║KINO FAJN HUMENNÉ║
Stranger Things (2016) (seriál)
Atmosférická oldschool záležitosť s množstvom odkazov.
Tajný život mazlíčků (2016)
Hype okolo toho bol predsa len väčší a kvalitnejší než film samotný. Tak snáď do budúcna vynechám trailery. Animácia bola fajn, SK dabing z hodnotenia radšej vynechám. ║KINO FAJN HUMENNÉ 3D║
V zajetí démonů 2 (2016)
Jednoznačne jeden z najlepších hororov posledných rokov. Kino zážitok bol dokonalý. ║KINO FAJN HUMENNÉ║
Zhasni a zemřeš (2016)
V tomto prípade sa určite nejedná o žiadne prekvapenie. Už od prvého traileru som vedel do čoho idem a aj to, že tento film bude seriózna záležitosť. To sa aj potvrdilo. Atmosféra bola fajn, škoda len toho vyvrcholenia. ║Kino Centrum Michalovce║
Hráči (2015) (seriál)
PILOT