Recenze (112)
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Nestavovaná, naumělkovaná, dobře namaskovaná a natočená nuda s otřesně otravnými muzikálními čísly a monotónním zpíváním. Nehodlám tady padnout na kolena a orálně obdivovat mistra Burtona, který dle mého od Ospalé Díry nenatočil nic pořádného.
Uvnitř (2007)
Velmi ale velmi přehnaně násilný ale zároveň kvalitně atmosférický horor. Škoda konce který už přesahuje hranice jakéhosi vkusu a brutálně barví stěny malého předměstského domku do červena. Kvalitní herecké výkony, mrazivá hudba a zručná režie však dávají na vědomí, že tohle není jen samoúčelná řezničina bez špetky vložené práce. Musím uznat že u závěrečného porodu jsem opravdu už vůbec nedýchal a úžasem to zrovna taky nebylo. Přes všechen zvrácený obsah však film nevyšuměl na prázdno a i po druhém shlédnutí ve mne nezanechal pocit že jsem promarnil hodinu a půl u nějakého samoúčelného škváru. Zvláštní.
Ils (2006)
Vynikající horor, nemám slov.
Oko (2008)
O originálu nijak vysoké mínění nemám a tohle je kvalitativně pro mne identický film. Stejně zbytečně melodramatický, stejně zručně natočený a hůře zahraný. Kdyby mírně nezměnili konec a nechali oba skvělé režiséry dodělat celý film podle svého, klidně bych to viděl i na hvězdičky čtyři ale bohužel k opravení chyb originálu nedošlo. Každopádně pořád je to stejná zábavná hororová atrakce.
Sirotčinec (2007)
Vynikající horor. Nemám slov...
Hra na vraha (1980)
Povedený slasher zaměřený na postavy, které jsou v rámci žánru velmi slušně napsané a když začnou umírat, rozhodně Vám to není jedno. Na Halloween nemá ale společně s My Bloody Valentine a Happy Birthday to me velice a neprávem opomíjený horor.
Převtělení (2005)
Osobně Rinne stavím výš než JuOn nebo Ringu. Jsem velmi rád že se na DVD dostal i k nám a hlavně pod hlavičkou někoho jiného než Intersonicu :).
Slunovrat (2008)
Velmi příjemná duchařina. V porovnání s ostatními DTV horory co letos vyšly zatím jeden z nejlepších.
Mlha (2007)
Jeden nejllepších hororů roku 2007 a druhá nejlepší adaptace S.Kinga. 1408 se může jít zahrabat.
P2 (2007)
P2 ztrácí hlavně díky jisté unylosti a chvíli mu trvá než se pořádně rozhoupe (nemyslím s násilím ale s napětím). Když už k tomu ale dojde stojí to za to a P2 technicky stojí na třech klíčových scénách. Ty tady samozřejmně prozrazovat nebudu :). Nakonec se z P2 vyklubal nadprůměrný horor a pokud se Vám líbil letošní Vacancy užijete si i P2. Vánočních hororů moc není a každý se počítá. Mít P2 lepšího záporáka a méně zbytečných scén (Elvis) neváhal bych film označit za nejlepší horor tohoto roku.