Recenze (232)
Blade Runner 2049 (2017)
Réžia Villeneuva to posúva o čosi vyššie, ale takýto nedivácky film, ktorý strašne potrebuje aby s ním divák spolupracoval, keď mu po plátne behá Gosling, ktorý toho naschvál/bohužiaľ moc nenahrá, bol aj na mňa občas moc. Ani som nemal po jednotke nejak veľké oči, no určite som si to predstavoval trochu iné.
matka! (2017)
Na hranici genialnosti a odpadu
Thor: Ragnarok (2017)
Komédia roka
La La Land (2016)
Perfect movie magic
Ant-Man (2015)
Jop, mal som ušetriť na Avengeroch a ísť si pozrieť toto...
Sázka na nejistotu (2015)
Holy Shit! Nerdy verzia Wolf of Wall Street. S menším množstvom fetu, štetiek a chľastu no so stálymi konštantami ako chrapúnstvo, egoizmus, dobrá zábava a Margot Robbie. A ak budete poslúchať, príde aj ex Justina a Doctora.
Birdman (2014)
Veľká metafora na súčasné artom často nazývané zlaté hovno menom hollywood. Film, ktorý by možno pred 20 rokmi nevyznel tak ako vyznie v časoch veľkých blockbusterov, sekvelov a komixových filmov, kde hviezdami nie sú herci, ale len postavy, ktoré hrajú. Super myšlienka s výbornou formou, ale občas prepálenými pasážami a nie moc diváckym poňatím. Oceňujem, ale tiež až na dva razy...
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Spolu s Avengers najlepší marvel. Veľmi blízko k tým najlepším marvelovkám, ale z iných stajní(X2, First Class)
Hon na lišku (2014)
Pekný kus filmárčiny. Hlavne charakterové a režisérske vyznenie zarezonuje.
Kingdom (2014) (seriál)
Prvá séria končí vo veľkom štýle, priamym zásahom medzi očí tých, ktorí neverili, že sa z tohoto dá spraviť fungujúci seriál... Dejové linky, charaktery a štýl, akým sa to rozpráva + božia ručná kamera...