Recenze (232)
Don Jon (2013)
Ten film je povrchný tak, ako sú povrchné aj jeho postavy a o to väčšia škoda, pretože toto pltké pojatie tomu sedelo. Približne v polovici asi došli nápady a trochu sa zmenilo tempo a finálne rozuzlenie bolo pekné ale prišlo v kontraste s tým, čo sme videli prvú hodinu.
Díky za ty dary (2012)
How am I gonna jack off now my lord? Kumbaya!
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
Dlho to vyzeralo, že najlepší nový seriál roku 2013 bude Banshee, ale v poslednom týždni ho prekonalo práve toto oranžové dielo.
Kouzlo přítomného okamžiku (2013)
Je zvláštne ako pri niektorých filmoch absolútne nepostrehnete strih a príbeh jednoducho odsýpa, postavy sa posúvajú a vám začne po rozume chodiť päťsto vecí, ktoré vám tento film do hlavy zasadí...
Za borovicovým hájem (2012)
Vystavaný príbeh od začiatku, od výstupu z karavanu až po posledný odjazd na motorke, podporený parádnymi výkonmi.
Thor: Temný svět (2013)
7/10 - V tomto roku lepší ako nudný Iron Man3, lepší ako prekombinovaný Man of Steel a uvidí sa, ako je na tom Wolverine. Každopádne od tejto výplachovky som dostal takmer presne to, čo som čakal po jednotke. Vtipy, dobré súboje, pekné scenérie tých 9 realmov, vizuál temných elfov celkovo bol pre mňa najväčším plusom filmu. Tie bitky s vesmírnymi loďami mi prišli neskutočne starwarsovské (miestami sa mi zdalo že aj zvukový podmaz je zo SW) ale to beriem skôr ako pekné pomrknutie než nejakú závažnú výtku.
Millerovi na tripu (2013)
Silné štyri za skvelé zahranú "schematizovanú" komédiu, ktorá sa neberie až tak vážne. Za 2013 asi zatiaľ najlepšia komédia.
Před půlnocí (2013)
Jop, ťažko sa dá uveriť, že tie slová, ktoré im vybiehali z úst bol scenár a nie real life shit
Nezapomenutelné prázdniny (2013)
Objektívne za 3*, ale je to neskutočný dvíhač nálady, tak jednu pridám
V zajetí démonů (2013)
Najlepší horor od Blairwitchu a pre mňa najväčšie prekvapenie ( aj keď od Wana sa to dalo čakať) leta. 9/10