Recenze (407)
Dům z písku a mlhy (2003)
Skvělá práce kamery, poutavé téma a herci byli taky dobře vybraní. Akorát všichni padli trochu do stínu ve srovnání s Jennifer, která byla opět výborná a bezkonkurenční.
Precious (2009)
Síla !!
Bratři (2009)
Jako první chci zmínit Natalii.Opět tu byla úžasná a zatraceně hezká! V každé roli jenom kvete a tento film není vyjímka. Osobně bych ale ubrala z té dokonalosti skvělé rodiny a nemůžu si pomoct, ale Tobey Maguire je pro mě navždy zpečetěný jako Spider-Man, takže mi na tuto roli moc nepasoval, ovšem to je můj mínus. Jinak téma je silné, o tom není pochyb a hudba? Ta se mi líbila hodně.
Californication (2007) (seriál)
Výborný seriál! Duchovny tady prostě válí.
Indiánské léto (1995)
Je tu dobře zachycená atmosféra vesnice a taky typických vesnických zábav, za to fakt palec nahoru, ale děj mi přijde málo rozvinutý. Nápad je slušný, proto bych se ještě víc zaměřila na celou tu situaci z pohledu Marie a taky Kláry. Některé záběry se mi dost líbily. Např. scéna z jablky je skvělá a nebo taky opakované záběry na postel. Na český film je to dobrý průměr.
Muž ve stínu (2010)
Chladně skvělé.
Pusinky (2007)
Myslela jsem si, že to bude laciné, ale bylo to fajn. Akorát se mně zdálo, že ukončení přišlo strašně rychle. Takže s koncem bych ji ještě trochu pohrála, jinak průměrný film (s dobrou kamerou) na nudou vyhlížející večer.
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
Nejlepší krátkometrážní film, co jsem kdy viděla!
Americká noc (1973)
Snad každému správnému filmovému fanouškovi se Americká noc musí líbit. Skvělá podívaná na to, jak to všechno u filmu vlastně probíhá.
Zběsilost v srdci (1990)
Pro mě je tohle nejlepší role Nicolase Cage, tady byl úplně jiný, než ho znám z ostatních filmů - hodně se mi líbil. Laura Dern byla kočka k pohledání a když ti dva jeli autem, tak filmu jakoby nic nechybělo. Skvělé záběry, to se musí nechat. Ale na kolena mě srazil Willem! On je neskutečný herec a zase mi běhal mráz po zádech při jeho klíčových scénách. I když těch děsivých scén tady není zrovna poskrovnu.