Recenze (14)
Twister (1996)
ehm tenhle film je awesome,nejlepší film o tornádech,fakt že jo.,Doufám že se to překlopí alespoň na těch 70% ikdyž tenhle film by si zasloužil víc,dívam se na něj každý den,i s rodinou.Protože to je prostě skvělý film,nejde se u toho nudit.A soundtrack je úžasnej. "Co to bylo? ...Kráva"
Zodiac (2007)
Úžasný film :) Prostě ..fakt skvělej ,herecky skvěle obsazenej soundtrack skvělej. :).Fakt doporučuju.
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Fakt boží seriál :-) pamatuju si když jsem se na to v dětství díval :-) hrozně jsem se bál jít spát xD *5
Ghost Rider 2 (2011)
Ty kteří tomuhle filmu dali odpad opravdu nechápu a zřejmě nemají ani ponětí o pěkném filmu.Je to lepší než 1,má to takové.."putování".Lepší herce a hezčí hudbu...Nechápu vás :)
Armageddon (1998)
Můj nejoblíbenější film :).Kdo tento film neviděl jako kdyby nežil :)
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
tenhle seriál je legen.počkej si.stále čekej..DÁRNÍ..LEGENDÁRNÍ!
Diktátor (2012)
Díky bohu kůlka zasáhla mozek.:-DDDD Prostě nemůžu .nemůžu z tohohle filmu byl jsem na tom v kině a opravdu jsem se doslova poprděl smíchy :-D
Avengers (2012)
Tak u mě za 100% Proč?-Skvělé herecké obsazení skvělý hrdinové jako Hulk Iron Man(Který "střílí" jeden vtípek za druhým"..Capt.America..atd. Skvělé scénky "Ty mi nemůžeš nic udělat já jsem Bůh...Bum Třísk bum". Doplňuje to všechno krásná Cobie Smulders.U mě prostě za 100%.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Povedený díl Indiana Jonese zařazený do 50 let.20 stol.Kde můžeme vidět bitky mezi napomádovanýma drsňákama a nabouchanců z koleje . Celkem dobré finále a zajímavý příběh.Za mě 80%.
Scream: The Inside Story (2011)
Skvělý dokument který si prostě zaslouží 5 hvězdiček.