Recenze (64)
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Tenhle seriál je masterpiece! Pořád nevěřím tomu, že se tady u nás natočí něco, co může s klidem konkurovat vysorozpočtovým true crime sériím na Netflixu. Co konkurovat, převálcovat je! Já smekám a děkuju!
Avengers: Endgame (2019)
Po tomhle se necítím moc dobře, pane Starku 💔
Zrodila se hvězda (2018)
To je taková sračka, že to není možný! Víc se rozepisovat nebudu, vzalo mi to už tak dost času!
Fakta vítězí (2017) (pořad)
Jakože chybí mi tu ta otravná a egocentrická složka, takže jedna hvězda dolů. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Proč to řešíme? (2017) (pořad)
Jedna hvězda dolů za vizuální dojem. Prostě ty vlasy pana Kořenáře a vůbec, celá levá strana je tak nějak...
Jeepers Creepers 3 (2017)
xDDDDD tak to néééé! ...a ten easter egg na Thorovo kladivo to vážně nezáchránil :-D
Václav (2007)
Tohle byl snad nejhorsi herecky vykon od profesionala vubec. Trojan to naprosto nedal. Neverila jsem mu ani vterinu. Silene smutnej zazitek videt jak na to proste nema.
Avengers: Age of Ultron (2015)
Zatím nejzábavnější díl Avengers, dostala jsem co jsem chtěla ⚡
Tvář vody (2017)
Tohle je overrated jako prase :-D Vykradený film Splice, který byl o 100% lepší. Škoda.
Sinister (2012)
Jsem se malem po... ne tak casto si zakryvam oci... ale tohle na me pusobilo tak odporne ze jsem se fakt bala :-) skvelej kousek!!! A ty lekacky...fuj