Recenze (63)
Avengers: Endgame (2019)
Po tomhle se necítím moc dobře, pane Starku 💔
Avengers: Age of Ultron (2015)
Zatím nejzábavnější díl Avengers, dostala jsem co jsem chtěla ⚡
Sinister (2012)
Jsem se malem po... ne tak casto si zakryvam oci... ale tohle na me pusobilo tak odporne ze jsem se fakt bala :-) skvelej kousek!!! A ty lekacky...fuj
Vražedná stěna (2008)
Syrové, dechberoucí, napínavé, mazec!!!! TOP film na tohle téma.
Muž z Acapulca (1973)
...tohle musíte milovat! :-)
Viděl jsem ďábla (2010)
Hohoooo tak tohle se hodně povedlo!!!!!!!
Pád do tmy (2005)
áááááá přesně tohle mě baví! Výbornej horůrek!
Hledá se Nemo (2003)
Ach :-) krásný, dojemný (ano řvala jsem kvůli kreslený rybě, já magor) a naprosto dokonalý!!!! Můj nejoblíbenější animák vůbec. Btw. skvělý dabing!
Casino (1995)
Jedním slovem - WOW!
Spáči (1996)
Skvělé herecké výkony, skvělý film!