Poslední recenze (910)
Stroj času (2002)
No hlavni herec je opravdu strasne,ale strasne nesympatickej. Krom toho a jeste dost slabych triku se clovek snad ani nenudi. Pekny napad,ale realizace mohla byt opravdu lepsi. Presto budu hodnotit nadprumerem i kdyz na rok 2002 bych ocekaval trochu vic zabejcit.
Hellraiser: Inferno (2000)
Kvalita prvniho a druheho Hellraisera je ta tam a spolecnyho ma vesmes jen Pinheada. Doug Bradley opet jako Hellraiser opravdu?? Co to bylo za skvosty co vypoustel z ust? Uz to neni ten respektovani pekelnik, jako napriklad na dotaz kdo jsi? Pekelni odpovi "co je ti do toho?" spatny preklad? Zde jsem se opravdu musel smat. Film je nepoveda parodie a z meho pohledu dost dehonestuje prvni dva dily. Je mi lito, ze Doug Bradley na tohle dokazal kyvnout, asi potreboval zaplatit ucty jinak si to nedokazu vysvetlit. Zde se dre bida s nouzi.
Zrození ďábla (2014)
Hmm rozhhodne velmi slabe found footage, nastesti se tu rozklepana kamera temer vubec nevyskytuje a film pokud by byl kvalitni potesi i oko epileptika. Na rozdil od ostatnich prispivajicich mne byla hlavne dvojce velmi nesympaticka. Film se tahne jak sopl, a ve svem zanru nerpinasi nic noveho. Nevim jaky byl rozpocet,ale snad bych tipoval ze i nizsi nez u prvni Zahady Blair Witch (pokud to jeste vubec jde). Film se mi nelibil, ztrata casu.