Recenze (115)
Black Books (2000) (seriál)
Nechápu jak jsem tenhle seriál tak dlouho přehlížet. Po první sérii se ještě pořád směju, každej díl má něco do sebe. Například Jehovisti co přijdou za Blackem do knihkupectví jsou naprosto luxusní.
TRON: Legacy 3D (2010)
Dvě hvězdy za 3D a efekty. Jinak je to špatný remake původně skvělého díla.
Podfu(c)k (2000)
Neuvěřitelně povedený film. Naprosto skvělý a absurdní humor, neskutečně vtipné scény, skvělý Brad Pitt který toho cikána zahrál tak přesvědčivě a vtipně a ten jeho přízvuk v originálním znění je prostě super. I když to není zrovna nejchytřejší film patří mezi ty nejlepší svého druhu.
Futurama (1999) (seriál)
Po shlédnutí všech epizod musím přehodnotit původní hodnocení a jednu hvězdičku ještě přidat. Přišel jsem celé té zvláštní partičce na kloub a Bender je fakt třída.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Mám rád dobré zombie filmy a těch zrovna hodně není a tak Vás potěší když narazíte na zombie seriál který za to stojí.
Rafťáci (2006)
Už to není ono, ale ty holky jsou fakt kusy.
Snowboarďáci (2004)
Na české poměry super komedie. Jedna z mála komedií u které se člověk trochu zasměje.
Farma (2011) (pořad)
Jeden díl stačil.
Já, padouch (2010)
Sympatická pohádka s zajímavým námětem. Ničím kromě malých hajzlíků Vás film nepřekvapí. I tak celkem slušná pohádka.
Lovci lidí (2008)
Klasický hororový snímek o mladých lidech která se vydá do pustých lesů na odpočinek a pak klasický boj o přežití. Na deštivý nudný den ideální kandidát. Nenadchne, neurazí. Možná občas trošku nechutnější scény například párání vnitřností, ale vše se dá přežít.