Recenze (151)
Bratři (2023)
Nesoudím Mašíny, ale film, ten se podle mě povedl a oba "kluci" i další herci jsou výborní. Objektivní, napínavé, k přemýšlení a hledání souvislostí.
Dr. Johann Faust, Praha II., Karlovo nám. 40 (1982) (divadelní záznam)
Geniální!
Cesta do tmy (2023) (TV film)
Napínavé, společensky důležité, sociologicky a psychologicky zajímavé. Výborně obsazené. "Odpady" nejsou podle mě fér a hodnotí-li osobní režisérovy postoje, tím méně.
Oktopus - Škaredá středa (2023) (epizoda)
Krvesaj je nejlepší.
Mimořádná událost (2022)
Člověk se směje...sám sobě...Forman, Chytilová, Havelka.
Betlémské světlo (2022)
Milé, moudré, vtipné nahlédnutí do spisovatelovy duše. Zasáhlo.
Čaje a bylinky od naší bábinky (1984) (pořad)
Kéž lahvičko... :D
Štace Miloně Čepelky (2021) (TV film)
Krásná krajina duše.
Lásky Josefa Beka (1988) (TV film)
Zajímavý výběr rolí herce-zpěváka a stručná fakta k tomu. Příjemné "setkání".
Hledám paní na hlídání (1975) (TV film)
"Spojil divadlo a jatka, co si měly povídat?"