Poslední recenze (177)
Sobík (2024) (seriál)
Nepáčilo sa mi to, príliš dlhé a spravániu hlavnej postavy nerozumiem, proste snažím sa, ale nedá sa. Extrémne prehnané az neuveriteľné. Rozoberajú sa tam naozaj ťažké zivotné situácie do ktorých sa hlavná postava dostala - a že sa správal ako chuj a mohol tomu zabrániť (aspon z časti minimálne) je druhá vec….miestami ma to nudilo a dopozerala som to uz takmer nasilu. Slabé 2*
Hlasy mrtvých (2023)
Konecne lepsi horor, velmi pozeratelny s dobrym pribehom ktory ma atmosferu, dobre herecke vykony ci hudbu a peknu kameru. (Podobne na styl talk to me, tak ak sa vam pacil, bude sa aj toto) a oplatilo by sa ist na to do kina, sklamani by ste neboli.
Neviditelné zlo (2024)
Velka bieda, take rozpravkove mi to prislo- do jedneho vreca so vsetkymi podobnymi nudnymi horormi ako night swim, separation, cobweb, the boogeyman a mnoho dalsich, otrepanych, nicim originalnych, kde ziadna vrazda pomaly ukazana, po pozreti o chvilu nevies o com to bolo, proste uplna vata, bez strasenia a ani humoru.