Recenze (15)
Avengers (2012)
nebyt hulka bylo by to za ****...ale hulk tam je tak neni co resit *****
Frankenweenie: Domácí mazlíček (2012)
kratkometrazni z 84 o dve tridy lepsi !!! a o 2/3 kratsi...mam taky bullterriera...nejhodnejsi stvoreni!!!!!!!!
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
po traileru jsem ocekaval pouze mluveni,mluveni a mluveni....nakonec se dostavili i akcni sceny ale i kdyby se jen mluvilo a mluvilo stejne by me to bavilo...ted jen cekat na dalsi dily ...
Hon (2012)
Deti nelzou-NIKDY !!!!!
Nespoutaný Django (2012)
tomuhle rikam moderni Western ....nevim cim to je ale ja kdyz Tarantino nataci nejakou napinavou scenu ja nemuzu ani dychat...Hanebny pancharti kdyz Fassbender mluvi v hospode s nackem a tu kdyz DiCaprio mluvi s porezanou rukou...mistrovske dilo!
Nic nás nerozdělí (2012)
takovej krasnej film a malem mi proplul mezi prsty kdyz ho primo nehledat tak ho nenajdete a je to skoda protoze ten film ma vse co ma film mit..plnej pocet
Pátrání po Sugar Manovi (2012)
nejlepsi dokument so far...toto a The Cave nejsilenjsi zazitky pri sledovani dokumentu...sugar man ale vytezi...kazde rano si pustim jeho pisnicku :D americanum staci na LPcku jmeno rodriguez k tomu aby si ho nekoupily..
Temný rytíř povstal (2012)
Nolan je buh a dokazuje to kazdym filmem...at je to komiks,thriler ci kriminalka
Černobílý svět (2011)
dulezite si pripominat jaky jsme byli svine !!!!!
Kličko (2011)
spatne se kouka na jejich zapasy ale to ze jsou nejlepsi svoji generace jim nikdo vzit nemuze ..predevsim mladsi wlado :D