Recenze (79)
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Nebýt působívých záběrů krajiny tak to snad není ani průměrný film. Těch "zmrtvýchvstání" tam bylo mnoho. V tomto ohledu pohádka o nesmrtelnosti na hony vzdálená realitě. To mě nebaví...
Velká nádhera (2013)
Název filmu popisuje sám sebe nejlíp. Já už ani nedoufal, že se takové filmy dnes točí.
Gravitace (2013)
Asi jsem to nepochopil. Pokud chci supr-trupr grafiku a efekty, tak si radši zahraju nějakou hru na PC. Od filmu fakt čekám víc. A tolik nelogičností v jednom filmu jsem dlouho neviděl...
Vlk z Wall Street (2013)
Taková odpočinková záležitost. Dalo se na to dívat, možná by to mohlo být o půl hodinky kratší. Ale jestli má být toto podle místního hodnocení nejlepší film roku 2013, tak Bůh s námi :-). Tématicky trochu podobnému Wall Street z roku 1987 nesahá ani po kolena...
Klip (2012)
Chvílemi jsem si připadal jako v pornokině. Dost nekonvenční snímek s vydařeným koncem :-)
Ve stínu (2012)
Musím jen souhlasit, na naše poměry velmi dobrý film. Výprava, hudba, atmosféra...všechno hezky sladěné. P.S.: Zůstává mi rozum stát nad tím, že v zemi, která si prošla dobou ve filmu zachycenou, mají komunisté preference 13.5 % :-(
Machete (2010)
To tady nikdo nechápe nadsázku? Takový "arkádový" film jsem dlouho neviděl, fakt to má spád a to se mi líbilo.
Lollipop Monster (2011)
Ten soundtrack nemá chybu! Bez něj by to bylo poloviční, ale i tak nadprůměrný :-)
Velmi uvěřitelné příběhy - Štědrý večer paní Hůlové (1991) (epizoda)
Smůtný příběh. Paní Hůlová ale byla v klidu a v pohodě i sama, než se na ni začala linout lítost z televize a než ji byli navštívit "jednouzaroknavánocestrašněhodní" sousedi. Já ty média o Vánocích radši omezuju na minimum. Mimochodem koukám, že tv program se od sedmdesátých let moc nezměnil...
Obhájce (2011)
Možná to bylo tím vínem :-). Ale možná taky ne. Veliké překvapení pro mě. Neokoukaní herci, svížné tempo, dobrá zápletka a takový trochu retro styl s povedeným soundtrackem vytvořili pěkný kousek.