Oblíbené filmy (10)
Zjizvená tvář (1983)
Jeden z mých top kousků. Film má neskutečnou atmosféru, doba je tam zachycená dokonale se všemi detaily (slang, hudba, oblečení ...). Stejně tak jednotlivé postavy v čele Tonym. Nacpat to do méně minut by snad ani nešlo.
Zkažená mládež (2007)
Velmi mrazivý a drsný snímek. Pro mě moc povedený. Na konci jsem Joosepovi fandil a určitě jsem nebyl sám.
Gran Torino (2008)
Létat jako pták (1984)
Kmotr 1, 2, 3 (1992)
Cesta z města (2000)
Moc pohodový film, který mi vždycky zlepší náladu. Mobily, počítače...všechno jsou to jen serepetičky, kravinky, pičovinky :)
Truman Show (1998)
Tenkrát v Americe (1984)
S hlavním hrdinou si projdete skoro celým jeho životem (ta délka tomu skoro odpovídá :). Krom několika roztáhlých scén na koncu jsem se ale ani chvilku nenudil. Špica!