Recenze (130)
Agent bez minulosti (2002)
Je to takový akční "klid před bouří".
Kill Bill 2 (2004)
Quentin je prostě bůh!!
Donnie Darko (2001)
Možná jsem blbej, ale já to pořádně nepochopil ani napodruhý. Pomohla až tetička Wikipedie. Výborný Jake Gyllenhaal, dialogy a monology, a musím nakonec říct, že i ten scénář je vlastně geniální. Někdo to prostě pochopí hned, někdo nikdy.
8 MM (1999)
Temné, nechutné a depresivní. Nicholas Cage válí. Skvělý scénář a atmosféra.
Kick-Ass (2010)
Fakt nářez. Některé prvky mi dokonce připomínali Kill Bill.
Kill Bill (2003)
Pomsta podle Quentina :) Dvojka je ale o něco lepší.
Funny Games USA (2007)
Sakra to byl divnej film..
Columbo (1971) (seriál)
Parádní kriminálky co se týče psychologie vrahů a pomalu se dostávání jim pod kůži. Peter Falk byl frajer.
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Po všech dílech můžu s klidem říct, že tohle je nejlepší díl ze všech.
Potomci lidí (2006)
Nad některými scénami jsem jen nevěřícně kroutil hlavou, jak se to dalo natočit. Cuarón je jeden z režisérských géniů moderní doby.