Recenze (319)
Jak přežít svého muže (2023)
Fandím tomuto filmu, za mě dokonalé a krásné zfilmování knižní předlohy. Janě Bernáškové se splnil sen a já jí gratuluji, děkuji a fandím. Jsem moc ráda, že si ve svém filmu zahrála, Rudolf Merkner se rovněž zhostil režie a scénáře úžasně. Všichni do tvorby dali maximum. :-) Plný počet dávám za Šedivku + za naději a budoucnost. :-)
Irské přání (2024)
Krásný romantický film. Srdcovka. Pohlazení pro duši. :-) Filmová čokoláda. Nechte si také osladit život. :-) PS1: James si získal mé srdce. :-) PS2: Milý Ondro, děkuji za titulky. :-)
Láska hory přenáší (2022)
Za mě skvělý film, líbí se mi. :-) Je svůj a nevšední, fandím mu. :-) A dějová linka Kláry a Petra je krásná. :-)
Buď chlap! (2023)
Jsem okouzlena. Za mě nádherný film po všech stránkách. :-) Má v sobě to ,,něco". Cítím, že jsem našla svůj další oblíbený srdcový film. :-) Příjemné herecké obsazení, příběh, nádherná příroda, práce se zvířaty. Místy vtipné, místy dojemné. Filmový zážitek. Děkuji a vřele doporučuji ke shlédnutí. :-)
Jedině Tereza (2021)
Pěkná romantická komedie s příjemným hereckým obsazením. :-)
Dvě nevěsty a jedna svatba (2018)
Film mi sedl do noty, skvělý zážitek. Úžasné herecké obsazení a příběh. Anička Polívková a Jarda Plesl jsou hvězdami filmu. Líbilo se mi, jak Anička/Maruška mluvila směrem k divákovi. Originální. :)
Královské zacházení (2022)
Roztomilý film. :) Tommy a Izzy sympatická dvojka.
Láska na první pohled (2023)
Nádherný film. Dotkl se mého srdce. Hadley a Olivera jsem si zamilovala, stejně jako vypravěčku, která krásně provází příběhem.
Ostrov (2023)
Jsem fanynka Rudolfa Havlíka, jeho filmy mají jiskru. Stejně tak jsem fanynka Jiřího Langmajera a Jany Plodkové. Herecký koncert, pěkný film plný emocí.
Štěstí pro začátečníky (2023)
Pěkný film, jen je škoda, že postavy nedostaly více prostoru, ráda bych se o nich dozvěděla více. Seriálové zpracování by příběhu slušelo (nebo více dílů). Koho jsem si hodně oblíbila je Jake. Ten mi přirostl k srdci, ráda bych ho poznala osobně. :)