Recenze (48)
Marťan (2015)
oproti předloze to (jak se dalo čekat) sice trochu ztrácí na vtipu a tlačí na dramatičnost, nicméně alespoň nikoli na účet důvěryhodnosti. s posvěcením neila degrasse tysona a nejlepším lotr metavtipem.
Ten, co tě sleduje (2014)
největší meta trip s nejzvláštnějším hereckým obsazením, kterému vévodí pětiminutovka neila maskella. je to geniální nebo je to sračka? a je sasha grey fakt tak příšerná herečka, nebo to umí tak dobře zahrát? i want to believe...
Hannibal (2013) (seriál)
kamera ***** hudba ***** onanie ***** mads jako hannibal * opakující se schémata *
Hypnotizér (2012)
je celkem záhadou, že zrovna lasse hallström dokázal z celkem slibný detektivky manželů ahndorilových vykutat takovou plytkou nudu - a ještě navíc s persbrandtem v čele. herci se sice asi snažili, jen to není kde vidět. zápletku předlohy totiž scénárista obral o to nejlepší (pokémony) a místo toho dosadil melodramatický wtf.
The Canyons (2013)
james deen je moje guilty pleasure, měl ale radši zůstat u toho porna. a bret easton ellis zas u knížek.
Vražedná čísla (2005) (seriál)
vražedná série matematiky podle wikipedie. občas vtipná - 1337.
Gremlini (1984)
esence vánoc. kritika konzumu a nejkouzelnější béčko co dalo název nejlepší skotský kapele.
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
chápu, že švédi nemaj narozdíl od svých západních sousedů takový dirty oil money, ale od 'nejdražšího švédskýho filmu všech dob' jsem čekala něco víc...epic. knížka za deset, film za tři. a půl. za knížku.
Violent (2014)
kluci si udělali krásnej videoklip (koho by neuchvátil bergen, žejo) k albu, který vlastně nikdy nevydali. scénická hudba filmu na jedničku, na stejnojmenným albu se ovšem dočkáme jen tradičního indie schmindie kňourání. po vlně skepse vůči autorskýmu projektu kanadský kapely mě ale příběh dagny nechal beze slov. a taky ten bergen, žejo.
Neutečeš (2014)
hudební podkres hraničící s genialitou - disasterpiece