Recenze (12)
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Pokud u akčních scén usínáte a lidé v kině se filmu smějí tam, kde by neměli, je s filmem něco hodně špatně. Jakýkoliv dobrý nápad je pohřben až absurdním natahováním každé scény. Tohle si John Wick nezasloužil.
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Naprosto zbytečná odbočka. K hlavní dějové lince ani postavám nic nepřináší. Z hlediska seriálu promarněná celá epizoda. Kdyby se drželi předlohy, mohlo jít o jednu z nejlepších epizod.
Solo: Star Wars Story (2018)
Neurazí ani nenadchne. Osobně vidím problém především v nedostatku humoru a absenci zapamatovatelných scén. V kině trpět nebudete, ale příští den si jen těžko vzpomenete, o čem to vlastně bylo.
Anihilace (2018)
Doporučuji přečíst komentář uživatele Tom Hardy. Pod ten bych se s klidem mohl podepsat.
Logan: Wolverine (2017)
Mirka Spáčilová filmu dala 70%, to mluví za vše :-)
Max Steel (2016)
Scénáristická katastrofa. Mizerný příběh, postavy bez kapky charismatu (až na Steela), vlastně film o ničem. První polovina filmu je ještě koukatelná - čekáte kam se příběhně pohne. Jenže on se nepohne nikam, pár laciných dějových zvratů, nudný záporák bez motivace mu naopak jenom přitíží. Vlastně všechny scény z filmu jsme mohli vidět jinde a zpracované mnohem lépe. Ta hodina a půl filmu byla opravdu hodně dlouhá... a nudná.
Pasažéři (2016)
Konzumenty moderních sci-fi možná zarazí pomalejší tempo (i když proti Tarkovskému je stále raketové), ale to je právě jednou z deviz filmu. Až na zbytečné a hloupé akční finále jde o super komorní sci-fi film, kterých je zatím poskrovnu. Tleskám odvaze udělat s velkým rozpočtem podobny typ filmu.
Hercules (2014)
Extended cut: Jednoduchý přímočarý děj, který pěkně odsýpá. Povedené akční scény, hlášky + ta správnou dávka humoru a nadsázky. Je výrazně lepší než podobné filmy z poslední doby (Conan apod.). Na festivalech určitě ceny sbírat nebude, ale pokud hledáte zábavnou oddechovku, určitě nebudete zklamáni. Za mě je to v rámci žánru 90%, protože film splnil přesně to, co jsem od něj čekal.
Enderova hra (2013)
V porovnání s knižní předlohou je to slabota. Pokud bych měl ale hodnotit bez porovnávání s předlohou, řekl bych že jde o průměrné sci-fi s dobrými hereckými výkony. Na mnoha místech je bohužel bohužel příliš zkráceno a trpí tím atmosféra i logika děje. Všechno je to prostě moc velký rychlík... škoda. Zmíněná látka totiž měla mnohem větší potenciál. Takhle film jenom rychle prošumí kiny a za rok si na něj asi nikdo ani nevzpomene.
Mortal Instruments: Město z kostí (2013)
Tak tento film selhává snad na všech svých úrovních. Po mytologické stránce je to nesourodá slátanina čerpající z mnohem lepších filmů a knih, která je navíc na diváka vychrlena tak rychle, že nemá čas si k ničemu z uvedeného vybudovat jakýkoliv vztah. V romantické lince chybí chemie mezi postavami a navíc je její výstavba poplatná filmů pro teenagery. A tak by se dalo pokračovat dále a dále... takže, pokud nejste dívka mezi 10 až 13 lety a oželíte romantickou linku, podívejte se raději na film Constantine (http://www.csfd.cz/film/118298-constantine/), který pojednává o obdobné tématu ale je zpracován o několik úrovní lépe.