Recenze (1 931)
Mortal Kombat Legends: Snow Blind (2022)
Jsem známej tím, že na animovaný svařeniny moc netahám. Jenže pokud se jedná o typ Mortal Kombat. Kterej mám zažitej z mládí, kdy se mi prášilo pod rukama a kouřilo se z hracího automatu. Snow Blind byl pro mě rozhodně nejzajímavějším dílem. Motivační pasáž, kdy zkušený Kuai Liang /mladší bratr Sub-Zera/ cvičí jěště nevyzrálého zelenáče Kenshiho.
Výpadek (2022)
Tak tohohle šedivýho floutka Duhamela jsem někde viděl, no jo v prvních transformers. Tam byl v o dost lepší formě teda. Nějak to prostě nemělo moc dobrý spád, skoro hodinu a něco se honí s nějakejma zloduchama v nemocnici a pak v kuchyni. A do toho, jěště dědek Nolte, kterej už sotva mluví, spíš skřehotá. Za mě spíš slabě vyvěrající snímek.
To nic, drahá (2022)
Mysteriózní atmosféra, celkem dobrej zážitek. To nic, drahá možná si můžeme zvolit kde chceme žít.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Scottova válečná pecka ze Somálska. Skvělý herecký obsazení.
Císařův pekař - Pekařův císař (1951)
Ten dělá to a ten zas tohle. Kouzlo a humor nezapomenutelného Jana Wericha.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Klasický dobrodružství. Svět se změnil. Cítím to ve vodě. Cítím to v půdě. Cítím to ve vzduchu.
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
KLasický dobrodružství. Fascinující Gandalf bílý.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Klasický dobrodružství. "Když nemohu nést prsten pane Frodo, mohu nést Vás!!!"
Útok z hlubin 2 (2018)
Ten celej příběh v podstatě vykrádá první díl. Je to nezáživnej bullshit.
Útok z hlubin (1999)
Na tenhle žraločí rej, jsem se tenkrát hodně těšil když přišel do kin. Zábava i napětí.