Oblíbení režiséři (10)
Prenádherný Fincherov štýl strašne obdivujem a už len pohľad na jeho režijnú filmografiu je... wow. Je to Pán.
Fontánu a Requiem for a dream mám v mojej Top 10, takže ani Aronofsky tu nemôže chýbať!
Neviem, čo tu mám písať o Woodym. Pozrite si Annie Hall alebo Love and Death a pochopíte, prečo je tu.
Kevin! Kevina som spoznala najprv z jeho historiek, keď robil prednášky na amerických výškach... a je to úžasný človek, skvelý zabávač, ukecaný a veľký nerd. Takže som sa rozhodla pozrieť si niektoré jeho filmy, keďže som o nich už toľko počula... a boli skvelé. Keby ste chceli, Kevinove predášky sú preložené tu.
Pán Žervé, ja vás žeriem.
"I'm half French, half English and I've got qualities of both ... I am crap in bed but at least I've got bad breath."
Tim bol kedysi u mňa numero uno, ale veci sa menia. Jeho posledné filmy neboli bohvieaké dokonalé a niečo im chýba. Možno sa zmenil len môj postoj a vkus, neviem. Ale na doťahovačkách s Kevinom Smithom sa vždy zasmejem, Kevin je jednoducho geniálny.
Christopher Nolan
Nejlepší filmy:
Temný rytíř (2008)
Počátek (2010)
Dokonalý trik (2006)
Barefoot in the park, Odd couple a Cactus flower, najlepšie komédie, ktoré som mala tú česť vidieť. Je to určite zásluha Neila Simona, ktorý k tomu napísal tie geniálne scenáre a hlášky ako "Chcete počuť niečo strašné? Myslím, že mi mäknú zuby..." Pán Simon, strašne by ma zaujímalo či ste tak vtipný aj v normále a nie len na papieri. Lebo ak hej, zlatokopka, nezlatokopka, vo veku 84 rokov ste si práve našli piatu ženu.... späť k pánovi režisérovi. Mrzí ma, že jeho filmy nie sú slávnejšie, dokonca tu na CSFD ani nemá fotku a popis. Nevadí, čoskoro to hádam napravím.
Alfred Hitchcock
Nejlepší filmy:
Psycho (1960)
Okno do dvora (1954)
Na sever Severozápadní linkou (1959)
Miloš Forman
Nejlepší filmy:
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Amadeus (1984)
Hoří, má panenko (1967)