Oblíbené seriály (10)
Živí mrtví (2010)
Za mě skvělý seriál, na "chodce" :) si potrpím. Jednu hvězdu ale ubrat musím a to za druhou sérii.Jinak serial jde s úrovní díl od dílu nahoru. 1.série 4* a to hlavně díky pilotu 2.série 4* 3.série 5* 4.serie 5* ....po shlédnutí 14 dílů 4. série dávám i tu pátou hvězdu. Naprostý nářez. Doma už se mi kupi i komiksy :)
Lovci duchů (2005)
Serial mě chytnul hned po prvním dílu a další už jsem si nemohla nechat ujít. 7. a 8. sezóna bohužel nedosahuje kvality předešlých, ale i tak je to nadprůměr.
Odložené případy (2003)
Jeden z nejlepších krimi seriálů, který má místo v mé topce.
Zoufalé manželky (2004)
Nemám ráda Sex ve ve městě, ale tohle prostě ženu. Snad proto, že v každé sérii je nějaká záhada, která je odtajněna na konci sezóny. Osudy hrdinek mě chytly. A líbi se mi, že úroveň si stále drží poměrně vysoko a nemá klesající tendenci, jak je u mnoha seriálů běžné.
Anatomie lži (2009)
Budu se opakovat, ale hlavní hrdina mi taky tak trochu připomíná House. Každopádně krimi serial postavený na zkoumání mimiky tváře je něčím originálním a neokoukaných a do určité míry poučným. Za mě silnější 4*
Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti (1999)
Nadprůměrný velmi dobře propracovaný krimi serial na který se dívám pravidelně i když je vysílán dost pozdě, což se dá pochopit, protože některé zločiny jsou opravdu brutální.
Procitnutí (2012)
Originální a plné napětí. Seriál u kterého jsem se nemohla dočkat každého dalšího dílů.