Poslední recenze (8)
Californication (2007) (seriál)
po letech sledování Akta X jsem si vytvořil tu představu Davida Duchovnyho co by zakřiknutého podivína...první série tohodle seriálu mě přesvědčila,že z něj až dosud nikdo neuměl vyždímat to pravé maximum. Co víc říct? Hank Moody je rebel, žije si podle svých pravidel a je tak trochu magnet na problémy a nepředstavitelné šílenosti. Ve výsledku se na to skvěle kouká,má to spád, 12 dílu na sérii bohatě stačí, protože v tom není jediné hluché místo a postavičky, kolem kterých se to všechno točí, jsou prostě nezapomentulné.
Podfu(c)k (2000)
Guy Ritchie je tak trochu virtuóz...začne na vás chrlit plejádu mini příběhů,které spolu více či méně souvisejí, a za chvíli máte pocit, že mu ty míčky s kterými žongluje musí zákonitě spadnout....jenže on s nima nakonec udělá ještě parádní salto a všechno to do sebe zapadne.
The Joker Blogs (2008) (seriál)
zprvu jsem měl potřebu ho srovnávat s Ledgerem a přišlo mi to naprd, jenže časem si člověk zvykne a můžu říct, že tenhle chlapík se zlepšuje s každým dílem...dokonalosti asi nikdy nedosáhne,ale rozhodně to není špatný výkon a je to parádní doplňková odreagovačka při čekání na zakončení trilogie Temného rytíře.