Recenze (762)
Sněhulák (2017)
Severská detektívka vystavaná na základných princípoch tohto žánru.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Svižná akčná zábava.
Dark Was the Night (2014)
Ono by to nebolo až tak slabé, keby ukázali viac potvory. Chýbalo napätie.
Šťastný Nový rok (2011)
Chceli "Lásku nebeskú", ale nevyšlo to.
Stopy spravedlnosti (2017)
JCH dokazuje, že aj s chôdzou deda to stále vie...a to má napodiv iba 63.
Ztracen v džungli (2017)
Vždy sa čudujem tým dobrodruhom. Kto chce kam, pomôžme mu tam. DR zostane asi naveky Potterom...
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Ak chcete vedieť, ako dopadne niekto, kto nemá nikdy dosť...nech sa páči.
Za láskou vzhůru (2016)
Sympatický film, už nikdy nebudem považovať malých za menejcenných...
To (2017)
Tak toto To sa nejak nevydarilo, má to byť horor?! Bohužiaľ...
Čára (2017)
Tak,... veľké sklamanie. Mafia zo zaprdených činžiakov.