Oblíbené seriály (10)
Městečko Twin Peaks (1990)
Každý diel bol pre mňa sviatok, úplne som to hltala. Z Boba som mávala nočné desy. Parádne herecké výkony, atmosféra a Lynchovské žartíky. Druhá séria o trochu slabšia, ale stále si držala nadštandart. Film ma až tak nedostal, nebolo miesta pre lynchovské nekončiace variácie a zdanlivé nesúvislosti. A keď som už pri tom, znova sa musím zamyslieť, kto to vlastne zabil Lauru Palmerovú?
Simpsonovi (1989)
Profesionálové (1977)
Klasika. Láska z detstva. Aj po rokoch to má stále šťavu, každý diel si drží úroveň. Nesmrteľná zvučka, zaujímavé zápletky, brilantné dialógy, výborný český dabing. Politicky nekorektný, nezaťažuje žiadnymi psychologickými omáčkami, čistý testosterón. Môžem pozerať zas a znova /a že mi to v TV bohato doprajú/. No a Bodie, to je dodnes pre mňa č. 1!
Ajťáci (2006)
Ovečka Shaun (2007)
Chcela by som mať v detstve takéto večerníčky. Tie, čo som mala možnosť sledovať ja ako dieťa, boli riadnou skúškou psychohygieny. Počnúc Mackom Uškom, cez Indiánske rozprávky a končiac Zlatou bránou. Keď to človek dnes vidí, je rád, že to prežil bez psychickej ujmy.
Most (2011)
Co děláme v temnotách (2019)
Vláda (2010)
Občas napínavejšie a zaujímavejšie ako severské krimi a tam je latka hodne vysoko. Veľmi dobre napísaný seriál, uveriteľné postavy aj dej, nenudí, netlačí na pílu, nemoralizuje, aj keď prostredie politiky k tomu zvádza. Vyrovnaný po celú sériu, nie je tu ani jeden slabší diel, postavy sú reálne, živé, vyvíjajú sa. Druhá séria za prvou vôbec nezaostáva, skôr naopak.