Poslední recenze (26)
Neúplatní (1987)
Costner + Connery + DeNiro + Garcia a tri hviezdičky ? Sám som prekvapený. Nanešťastie na mňa celý film pôsobí sklamaním. V prvom rade : Čo tá hudba ?! Morricone síce stojí za úspechom Vtedy na Západe, ale nemusel si odtiaľ požičať rovnakú kultovú melódiu harmoniky... to mi asi pokazilo celý dojem filmu. Príbeh inak dobrý, herecké výkony úžasné. A keď už si pomyslím, že to vytiahnem na 4*, príde mi na um strih. Ďalšia jazva na mojom pocite z filmu...
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Asi bola chyba, že som predtým videl jednotku, ktorá ma natoľko nezaujala. Dvojka má veľa podobných znakov ako jednotka.Takmer nezničiteľný nepriateľ, nekonečné naháňačky a veľmi podobný koniec. Avšak pri tejto druhej časti dal Cameron do filmu trocha šmrncu v podobe hlášok, takmer nezničiteľného dobráka a (tentokrát) sexy Linde Hamilton. Na záver dodám, že film zaslúžene vyhral 4 Oscarov a hlavne Oscara za vizuálne efekty, ktoré boli na tú dobu úžasné.
Mechanický pomeranč (1971)
Verím, že film bol v čase jeho vzniku poriadne poburujúci. Veď aj o 40 rokov sa naň pozerá ťažko. Z filmového príbehu nemám dobrý pocit a práve o to sa Kubrick usiloval. Moje hodnotenie však odráža filmovú kvalitu z hľadiska poslania a réžie. Aspoň jedna pozitívna vec k samotnému deju sa týka kvality Alexovho slovníka a hudobný vkus.