Recenze (98)
Kriminálka Staré Město (2010) (seriál)
Hodnocena druhá řada. Už dlouho mě nic z tuzemské produkce takhle nepřitáhlo k obrazovce.
Gravitace (2013)
Viděno v IMAXu. A jen 5 hvězd na ohodnocení je málo. Víc psát netřeba ...
Líbáš jako ďábel (2012)
Jedničce jsem se vyhnula, tomuto dílu se v autobuse na zájezdu vyhnout nedalo. Naštěstí, protože jsem naprosto nečekala, jak se nasměju. Příjemné překvapení! Pátá hvězdička je na podporu českého filmu.
Rok ďábla (2002)
Nohavicu znám, nicméně nevyhledávám, ale tohle bylo absolutně neočekávané překvapení. Jedním slovem nádhera ...
Babovřesky (2013)
Další Slunce, seno, ... to není, ale rozhodně lepší než Kameňák, který se mi nelíbil. Děj trochu nevyvážený, ale většinou se kino opravdu bavilo a to v něm rozhodně neseděli "buranští diváci", jak je tady taky možné se dočíst. Někdo psal o přehrávání Jany Synkové, pro mě naopak celý film stojí na jejím hereckém výkonu. Film za ***, čtvrtá a pátá hvězda jsou za pozitivní náladu, která mi zůstala celý večer, takže za mě jako odpověď všem, co tady vědomě snižují téhle komedii hodnocení odpady - pane Troška, díky!
Milenci a vrazi (2004)
Dobrá znalost předlohy nutností, ale zároveň nutnost nesrovnávat! Zfilmovanou, podle mého názoru na plátno nepřevoditelnou předlohu, jsem si nahrávala s despektem s tím, že to po pár minutách vypnu. Nakonec se mi to překvapivě líbilo moc. Bylo tam všechno a přitom od všeho jen trochu, výborné herecké obsazení, zdařilé dobové reálie, naprosto skvělý soundtrack a hudba Karla Svobody. A Marko Igondu mám v hlavě ještě teď :o
Patnáctka z Paříže (2008)
Moje hodnocení tady bude vyčnívat, ale jakožto rodič náctileté, blížící se k uvedenému věku, jsem se celou dobu bavila. Dívaly jsme se spolu a každou chvíli jedna nebo druhá pronesla "to je přesný". Podáno s francouzskou lehkostí, šarmem a nadsázkou - Francouzi pořád umí.
Noci v Rodanthe (2008)
Díky kladnému hodnocení zdejší menšiny jsem shlédla tenhle film. Naprosto neočekávaně mě tenhle spíš evropskej než americkej snímek totálně emocionálně vyždímal. Krásnej filmovej zážitek pro ty, kterým má co říct.
Na divoké vlně (2012)
***** protože: * režie * kamera * příběh * herci * soundtrack
Než ďábel zjistí, že seš mrtvej (2007)
Už ani nepamatuju, kdy naposledy mě dvě hodiny sledování filmu takhle vyšťavily. Konec mi sice přišel trochu uspěchanej a otevřenej co se Hanka týče, ale jinak naprosto čistejch 5 hvězd. Moje babička říkávala, že čert vždycky s**e na větší hromadu a tenhle film to potvrzuje na 100%.