Recenze (288)
Tajemná Austrálie (2000) (TV film)
Pro mě nejzajímavější byla asi zmínka o Black Mountain - hlavně kolem jejího vzniku. Od Mackerleho je to zatím nejlepší dokument, co jsem viděl.
Ve jménu otce (1993)
Po atentátu IRA na hospodu v Guilfordu v roce 1974, při němž bylo pět mrtvých a několik desítek těžce raněných, byli ze zločinu obviněni a odsouzeni čtyři mladí lidé a sedm dalších obžalovaných (včetně dětí) dostalo vysoké tresty za spoluúčast. Až patnáct let po vyneseni rozsudku byla v odvolacími soudu pod tlakem veřejného mínění kauza zrušena... Pro představu http://xman.idnes.cz/ira-nespravedlive-vezneny-gerry-conlon-f0d-/xman-styl.aspx?c=A140624_115719_xman-styl_fro V závěrečných titulcích zazní - Žádný policista nebyl usvědčen ze zločinu....
Život je krásný (1946)
Asi jeden z nejlepších vánočních filmů, jaký jsem kdy viděl.
Backcountry (2014)
Tyhle filmy (nejlépe horory), které se odehrávají ve volné přírodě (lesy, hory, skály...) mají vždy potenciál. A tenhle není výjimkou. Ztracená dvojice, náhodný tajemný cizinec a běsnící medvěd zaručují slušnou podívanou. Určitě stojí za podívání.
SpongeBob ve filmu: Houba na suchu (2015)
Dokud se film odehrával pod mořem v Zátiší Bikin, tak to ještě docela šlo. Ale s přechodem na souš už to bylo nekoukatelné. Trapas.
Medvěd (1988)
Mohlo to fungovat i líp, kdyby tak nehráli na city. Medvídě s noční můrou nebo medvěd, který se slituje nad lovcem? Běžte někam.
Jak vlci mění tok řek (2014)
V jednoduchosti je krása. Ve zhruba 5 minutách se dozvíte víc, než z nějakého hodinového dokumentu. http://www.videacesky.cz/navody-dokumenty-pokusy/jak-vlci-meni-tok-rek
I tre volti del terrore (2004)
66% - to si ze mě děláte srandu ne? Film je rozdělen na tři povídky, kde ani jedna nemá na víc než *, triky skoro žádné a jako celek to nefunguje vůbec. Ale plakát mají hezký.
Hledači pokladů na aukcích (2010) (pořad)
Je to sice všechno dopředu připravené a sehrané. Všechny ty tajné otvory, překvapené výrazy, smlouvání o ceně a jiné zajímavosti, ale ten nápad, že ve staré krysami prožrané veteši najdete opravdový poklad je super! Možná i proto že já osobně už sem pár těch starých sklepů a skadišť prohledal (a našel pár zajímavých kousku) dávám 4 *
Pouta války (2004)
Pouta války aneb obdoba evropského Ryana před kterým více než slušně obstojí. Nejlepší zpracování Korejské války vůbec. Silný, dojemný a perfektně zpracovaný snímek ve všech směrech.