Recenze (19)
Deadgirl (2008)
První půlka byla absolutně super, ale pak to šlo těžce do sraček. Škoda, protože to mělo strašnej potenciál. Hodně se mi líbil Fernandez, ale jinak je to spíš průměr.Bohužel.
Expendables: Postradatelní (2010)
Sračka, nijak jinak se to nazvat nedá. Typická emerikn píčovina... já.. já nevim. Tohle bych nepochopil ani u béčkovýho filmu. Druhý nejhorší film, který jsem kdy viděl.
Top Gear (1978) (pořad)
Miluju ten pořad :-D "Bad news ! What ? The Dacia Sandero is delayed ! Oh no, anyway last week... :-D"
Hráč (1992)
Průměrný snímek. Robbinse mám rád, ale myslím, že se na tuhle roli tak úplně nehodil.
Partička (2011) (pořad)
Ten humor mi prostě nesedí. Navíc mi strašně vadí falešný smích Dangla (diváci za ním se trošku usmívají a on "smíchy" tříská pěstí do stolu).
Poslední skaut (1991)
Nejlepší Willisův film vůbec
Jackass - naprostí šílenci (2000) (seriál)
Je to nechutné, hnusné a zvrácené... Ale mě se to líbilo :-D Brad Pitt a jeho únos mě pobavil víc než všechny filmy ve kterých hrál dohromady :)
Povolání: Reportér (1975)
Musel jsem se přemáhat, abych to vůbec dokoukal do konce. Strašlivě nudný film.... Nejhorší, ve kterém Nicholson hrál.
Malý velký muž (1970)
Strašná srač.... Knihu jsem četl 2 dny, celou noc jsem kvůli tomu nespal. Byla úžasná. Poté jsem se podíval na film(asi tak 40 min), a chtělo se mi blejt..... Z Crabba tam dělají úplnýho idiota, je tam spousta pitomostí... Přezdívka "limonádový Jack" a prodávání těch léčivých srač*ek je samozřejmě čirý výmysl. A český "tvrďácký" dabing tomu nasadil korunu. Nejhorší film všech dob.
12 opic (1995)
Tenhle film je jedno velké WTF