Recenze (45)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Třetí nejlepší film???? Ale jděte...
Antikrist (2009)
Absolutní píčovina a totální nuda. Zbytečnej film
Americké psycho (2000)
Nejlepší satira na yuppies osumdesátých let v americe a exceletní Bale..když se díváte pozorně, pochopíte ty absurdní a přitom tak reálné dialogy..jeden z mých pěti nej filmů
25. hodina (2002)
Nic zásadního, pár dobrejch momentů a dialogů, jinak nic extra..
Komando (1985)
Akční skvost...Arnold: "Líbíš se mi, proto tě zabiju jako posledního" LOOOOOL...zkoušet počítat mrtvý na konci nemá cenu...zkoušel jsem to a skončil jsem asi na 80 a pak jsem to vzdal...
Opustit Las Vegas (1995)
Skvělej Cage...konečně se může po celý film tvářit ustaraně - zde je to ovšem zcela na místě..a scéna v bance s podpisem je dosti krutá
Po čem ženy touží (2000)
Skvělá komedie, chtěl bych mít na hodinu Gibsonův dar..
Hra (1997)
Výborný film, ale ten konec...nemůžu si pomoct, ale režisérsky bych řešil jinak.. :))
Kamarád do deště (1988)
Tak podivejte se, pane Kadlec... :))) klasika československá
Bod zlomu (1991)
Velmi kvalitní, mě to hrozně bavilo