Recenze (172)
Partička (2011) (pořad)
Ze začátku jsem Partičku velmi odsuzoval neprávem, ale teď je to jeden z mých nejoblíbenějších pořadů. Velmi dobrý improvizační pořad.
Poslední tajemství Titanicu (2005)
Nemám slov velmi povedený dokument o Titanicu.
Noha 22 (2011) (seriál)
Unavující klasika, už mě to nebaví a jde z toho cítit a omrzelá atmosféra. Velké zoufalství. Moc jsem se nesmál, nýbrž čekal na skvělý okamžik, kterých tam bylo velmi málo. 1 hvězdička za omrzelou snahu.
Top Gear: Apokalypsa (2010)
Pobavil jsem se, ale obyčejný Top Gear je daleko lepší.
Marina (2006) (seriál)
Další velmi nepovedený seriál, který vznikl z hodně velké nouze. Prostě hloupá klasická romantika, která patří do odpadu.
U muziky na Silvestra (2007) (pořad)
Opravdu jsem se pobavil, dokonce i muzika se mi líbila.
Bastardi 2 (2011)
Na jedničku se dalo trochu dívat, ale na tohle těžko. Nevím, jestli byli někteří herci tak zoufalý, že vzali tohle. Např. Dejdar, že by v tomhle hrál? Myslel jsem, že má nějakou důstojnost, ovšem pochybuji o tom. Ale je dobré, že film nepatří mezi 300 nejhorších. Ovšem schyluje se k tomu .
Stmívání (2008)
Nevím jak by to řekl. Nikdy by mě nenapadlo, že se mi kdy bude líbit Twilight sága. Ovšem po zhlédnutí Stmívání mě film nadchl. Nejlepší na filmu je atmosféra a prostředí. Je to studené což k filmu tohoto druhu rozhodně patří. Jak jsem napsal film mě nadchl, ale víc tomu dát nemohu.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Není co dodat, hodnocení mluví za sebe a já nemám námitek. Jak to USA dělá, že má tak skvělé filmy. Určitě i Frank Darabont si zaslouží velký obdiv za tento film, ale ne jenom on i zbytek štábu.
Spy Kids 4D: Stroj času (2011)
Robert Rodriguez momentálně 20 nej režisér a natočí tohle. Tohle každého fanouška musí zamrzet, když jeho oblíbený režisér natočí Spy Kids 4D: Stroj času. Doufejme, že se v budoucnu natočí něco pořádného. A ne něco podobného jako je tohle. 1 hvězdička za snahu.