Recenze (1 566)
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Mám rád Kaufman, hlavně když svoje věci režíruje. To jsou pak perly. Ale i tahle "romantika" překračuje průměr žánru (bez ohledu na strašnýho Carreyho, I když tady vlastně strašnýho zas tak moc ne). SPOILER: Perlou této věci je vnímání významu "scének z partnerského života" z pohledu osudoveho rozhodnutí. Vlastně dost dobrý.
Čas (2021) (seriál)
Drsný, dobrý, správně krátký, s úžasnými Beanem a Grahamem.
Rebel (2022)
Naprosto na dřeň brutální záležitost. První zoubek kolečka vás nebo někoho vedle chytne, a pak už vašichni jedou a jen ziraji kam.
Velký flám (1966)
Francouzská komedie s tím nejhorším, co francouzská komedie může nabídnout. Proč jsem se těmto věcem před 40 lety smál?
Zahradníci (2021) (seriál)
Příjemný. Včetně přechodů mezi různými realita a výpravami. Trochu ujetá romance. A proto 4
Blízko (2022)
K nevydržení dlouhý
Ďáblova lest (2009) (seriál)
Začátek ještě jakž takž, ale pak se to začne hroutit a 3.dil už jsou jen totální splašky bez nitky logiky. Ale co logiky, ve 3.díle se totiž dostáváme do 4. dimenze absolutního scénáristického a režijního blbství. A nejde o nadpřirozenou linku, ale o linku totální neschopnosti udělat tady rozumnou věc podobného typu. Strach (ten člověk) je totální blb, což dokládá nejen tímto svěžím dílkem.
Club Zero (2023)
Překvapivá skvelost. Základní snímek drží, konec funguje, a základ funguje dál i přes zdařile naroubovanou alegorii na rozpad společnosti jako takové.
Karaoke blues (2023)
Klasický Kaurismaki, studující na základě banálního příběhu komičnost a tragičnost všedního života. Jeho postavy, tradičně suché a výrazově úsporné, dávají divákovi zažít překvapivě pestrou škálu prožitků, což u Kaurismakiho nepřekvapí!
„Čtyři vraždy stačí, drahoušku“ (1970)
Překvapený (2023), jak je to špatný.