Recenze (1 567)
Na kometě (1970)
Je neuvěřitelný, jak tenhle film stary 50 let nestarne. Včetně technického nebo hlavně díky technickému řešení.
Lou (2022)
Taková roztomilá blbina, když je vám mizerně a cítíte se úplně dole, tak ideální. Spoiler: moje matka nebyla v CIA a chmaty\hmaty moc nedává, ale to neznamená, že je míň scary.
Děsivé dědictví (2018)
Jako podobné věci tohoto ražení , tohle není trapný, ale docela prdelozní. Obcerstvujici záležitost pro chvíle mírného zoufalství. P.S. Každý máme matku, i já, takže známé space for improvement, ale tahle ho měla dost velkej
Kleo (2022) (seriál)
Marný pokus se napojit končím po pár minutách
Lea má 7 životů (2022) (seriál)
Zjevně pro jinou věkovou skupinu....
Elle (2016)
Vlastně to není špatný. SPOILER. Film si s vámi docela úspěšně hraje. Než si vzpomenete na basic instinct a téma manipulujici ženy. Je to tady civilnejsi, ale možná o to víc indiferentni.
Zone Blanche (2017) (seriál)
Hodně dobrá věc (ze začátku) Základní příběh doplněný epizodnimi, v pozadí hodně nenapadny humor. Milé překvapení. Jenže od půli 1.serie tvůrcům prdne v koulí s nechají na obrazovce vyvádět lidi takový hovadiny, že jsem tu sérii do koukal jen s největším sebezaprenim. Snižuje jen kvůli začátku na 3*. Jinak by byly 2
Hvozd (2017) (seriál)
Na Francouze překvapivě dobrý. Samozřejmě to má pár hluchých míst, ale nechat to v rozsahu 6 dílů bylo správně rozhodnutí, takže si to docela udrželo napětí.
Poražení (2020) (seriál)
Totální blábol, neumě převlečený za mnohovrstevnou zprávu o poválečném Berlíně. Vemte postavu po postavě a vysvětlete mi ji. Pakliže se vám to podaří, tak máte u mě barák.
Země nikoho (2001)
Poměrně zdařilé podobenství o válce v Bosně a Hercegovině. Má to jedinou chybu, že podobenství je tak zdařilé, že film ničím nepřekvapí.